eigenlijk wel maar het zat zo:
Ik zei dat ik me pc ga upgraden. Dus ik check de moederbord ff wat ik allemaal inkan zetten.
Ok ik zie een agp slot , leuk . Ik zie geen PCI-e slot , minder leuk.
Ik maar 2 raamplaatsen , niet leuk . Ik check ze en ze zijn DDR , nog erger :evil:
Dus ik denk wat kan ik er toch mee........ Niet veel.
Maar ik had al wat geld gespaard. Ik denk ik ga maar eens wat RAM bij kopen zo ben ik aan 2x 512 ram gekomen. Daarna ging ik naar Polen me familie bezoeken. (ik kom uit polen

)
Me vader (die woont daar) wist dat ik bezig ben met me pc dus hij vroeg wat ik nog nodig had.
Dat was dus die Video . We gingen naar de winkel en kregen beste AGP kaart die ze daar op het moment hadden. De X800GTO . Ik denk : LEUK

dan heb ik al alles. Toen ik terug kwam alles lkkr inmonteren en gamen maar. Toen dacht ik inneens wat voor processor heb ik eigenlijk? Ik checkte dit ff en het was een Sempron 2800 met 1.6 Ghz.
Ik dacht : Nou en ik koop gewoon een snellere . Maar dat ging niet volgens mijn gedachten want socket was 754. Ik denk : OMG met die socket krijg je geen snellere processor meer , nah wel wat sneller maar ok. Dus ik denk ik koop een moederbord met AGP en socket 775 en PCI-e en DDR en DDR2 dan hoef ik me geen zorgen meer te maken over upgraden van mijn systeem. Zo ben ik uitgekomen op Asrock 775Dual-VSTA. maar die heeft 4x PCI-e en dat is niet zo mooi.
Het is een lang verhaal maar het laat alles zien hoe ik er over dacht. Beetje N00bie.
Maar nou ben ik nog steeds op zoek naar moederbord die wel zo is net als ik dacht.
en Bedankt voor de hulp :thumb: