Hallo ik heb kortgeleden een duizend euro kostende packard bell pc gekocht die heb ik gewoon in mijn slaapkamer geinstalleerd, echter na enkele dagen kapotte moederbord, deze werd vervangen, echter na enige dagen opnieuw kapotte moederbord.
Nu werd ik dus door de helpdesk van packard bell (voordat ze langskomen) verteld dat ik mogelijk geen recht zou hebben op een nieuwe aangezien in de boekjes staat dat hij aangesloten zou moeten worden op een geaard stopcontact.
Zoals gewoon is in de meeste nederlandse huizen is de slaapkamer niet geaard.
Ik wist ook niet dat hij aangesloten moet worden aan een geaarde stopcontact, hierop ben ik ook niet gewezen, mijn vorige pc was altijd aangesloten geweest in diezelfde slaapkamer en nooit problemen gehad.
Had ik mogelijkerwijs kunnen weten dat hij dus geaard moest zijn
en hoe doe ik het nu in het vervolg, een geaarde kabel doortrekken naar de keuken?
aansluiten op de centrale verwarming is ook zo primitief en levensgevaarlijk.
Kortom op een magnetron staat dat je er geen katten in mag doen anders kunnen ze doodgaan |
maar een waarschuwingssticker op je pas aangekochte pc dat HIJ ABSOLUUT GEAARD moet zijn wat 99% van de computergebruikers niet weet is er niet.
Dus.
1. Sta ik nog wettelijk in mijn recht (zal wel niet staat in de boekjes dat hij geaard moet zijn), sta ik moreel in mijn recht?
2. Hoe te handelen met packard bell in deze (zijn er mensen met ervaringen)
3. Hoe voorkom ik het opnieuw doorbranden van moederbord
Nu werd ik dus door de helpdesk van packard bell (voordat ze langskomen) verteld dat ik mogelijk geen recht zou hebben op een nieuwe aangezien in de boekjes staat dat hij aangesloten zou moeten worden op een geaard stopcontact.
Zoals gewoon is in de meeste nederlandse huizen is de slaapkamer niet geaard.
Ik wist ook niet dat hij aangesloten moet worden aan een geaarde stopcontact, hierop ben ik ook niet gewezen, mijn vorige pc was altijd aangesloten geweest in diezelfde slaapkamer en nooit problemen gehad.
Had ik mogelijkerwijs kunnen weten dat hij dus geaard moest zijn
en hoe doe ik het nu in het vervolg, een geaarde kabel doortrekken naar de keuken?
aansluiten op de centrale verwarming is ook zo primitief en levensgevaarlijk.
Kortom op een magnetron staat dat je er geen katten in mag doen anders kunnen ze doodgaan |

maar een waarschuwingssticker op je pas aangekochte pc dat HIJ ABSOLUUT GEAARD moet zijn wat 99% van de computergebruikers niet weet is er niet.
Dus.
1. Sta ik nog wettelijk in mijn recht (zal wel niet staat in de boekjes dat hij geaard moet zijn), sta ik moreel in mijn recht?
2. Hoe te handelen met packard bell in deze (zijn er mensen met ervaringen)
3. Hoe voorkom ik het opnieuw doorbranden van moederbord