Moederbord onvervangbaar?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pesu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Eerst en vooral: uiteraard garantie claimen !

Ander mobo voor die kast kun je vergeten: aparte voedings-aansluitingen, aparte vorm-factor etc.

Goedkoopste is: een nieuwe ATX-kast van 25 euri's, 'n budget-mobo voor de CPU etc., dan alles ombouwen.

Voor 150 euri's ben je bij mij weer het heertje met WEL een degelijke hardware-garantie.

Greetz,

Harry.

Hallo
ten eerste, de computer was al 1.5 jaar in gebruik en de garantie is al verlopen:evil:

@Harry Snor

Bedoel je dat jij de computer voor 150 euro kan maken/ombouwen?

mvg,
Elija

Hoi !

Zoals gezegd: alles ombouwen in 'n normale ATX-kast,nieuw budget-mobo aanschaffen, nieuwe- of repair-installatie...klaar.

En ja dat moet kunnen voor die prijs.

Normale @Alternate-garantie op de nieuwe hardware.

Greetz,

Harry.

Ok,
Dus alleen een kast en een mobo.
En wat is een Nieuwe of Repair installatie?

mvg,
Elija

Je zult omdat je een nieuw(ander) moederbord zet ook een nieuwe instal van je OS moeten doen.
Mogellijk kan het met een repair instal.

Hoe maak ik zon repair install. de pc start namelijk niet meer op.( ik heb nog wel een windows xp cdtje liggen)

Een instal(of repairinstal) kan je pas doen nadat het bord(en kast?) vervangen is:D

Sorry dat ik zo blijf doorvragen:p. maar hoe doe ik dat dan?

Ligt eraan wat je wilt??
Nieuwe instal?Bios aanpassen opstartvolgorde naar cd/dvd speler.En gaan installeren.Gebruik dan de key van je tante.Cd moet wel van dezelfde versie zijn btw.

@ harrrysnor: repair instal zou gaan werken??

Ik vat het niet meer:shocked:

Wat vat je nou niet???

Ik begrijp dat je dus een ander moederbord gaat plaatsen?(het voorstel van Harrysnor)Dan zal je ook zoals aangegeven door hem een nieuwe instalatie van het OS(xp,vista,w7?) moeten doen.
Harrysnor geeft aan dat het wellicht kan lukken met alleen een repair.Vandaar mijn vraag aan Harrysnor.

Hoi !

Eerst en vooral: uiteraard garantie claimen !

Ander mobo voor die kast kun je vergeten: aparte voedings-aansluitingen, aparte vorm-factor etc.

Goedkoopste is: een nieuwe ATX-kast van 25 euri's, 'n budget-mobo voor de CPU etc., dan alles ombouwen.

Voor 150 euri's ben je bij mij weer het heertje met WEL een degelijke hardware-garantie.

Greetz,

Harry.

Lijkt mij duidelijk wat Harrysnor je aanbiedt.;)

ow, ok.
Ik snap de OS installeren en zo wel.
maar het repair gedeelte weeer niet. maar dit is volgens mij niet perse nodig dus laat maar.

Lindenholt.
Nu ff in hatert.
Jij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan