moederbord overleden??

Status
Niet open voor verdere reacties.

outlaw36

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2003
hiephoi,
kheb hier een mobo liggen..p4pE van asus.Nu zijn we er achter gekomen dat het bios leeg is,oftewel verkeerd geflasht.Hij geeft alleen piep geluiden gelijk aan een imitatie van een politie auto.Is dit moederbord nog te reanimeren???

grtzz jos

Daar vrees ik voor.

Je kan nog even proberen een nieuwe batterij te plaatsen, Maar....

Off topic. knappe woef die witte herder. Heb 9 jaar een langharige duitser gehad. alles er op en eraan, dus pek zwart, 1/4 van de poten bruin etc.. maar was een voorbijter. dus geen kampioenschappen.

daar was ik al bang voor...via marktplaats gekocht dus vette pech.khad het beter op kunnen zuipen:( .
Zal nog ff proberen met en andere batterij maar ik vrees het ergste.

Ja mooie hond he....wij doen geen wedstrijden,1 keer mee gemaakt als pup en alleen maar haat en nijd.

grtzz jos

Geplaatst door outlaw36
daar was ik al bang voor...via marktplaats gekocht dus vette pech.khad het beter op kunnen zuipen:( .

grtzz jos

Dat had je misschien beter gedaan ,had je er nog iets aan gehad, s'anderendaags HOOFDPIJN. :D

Heb ik ook al wel eens :)

misschien een stomme vraag :rolleyes: maar
kun je de bios niet opnieuw flashen of .. een andere
bios chip erop plaatsen ?:(

Geplaatst door outlaw36
hiephoi,
kheb hier een mobo liggen..p4pE van asus.Nu zijn we er achter gekomen dat het bios leeg is,oftewel verkeerd geflasht.Hij geeft alleen piep geluiden gelijk aan een imitatie van een politie auto.Is dit moederbord nog te reanimeren???

grtzz jos
Probeer het Bios opnieuw te flashen met de goede Bios versie. Batterij nakijken op voldoende spanning.
Eventueel hier informeren of de Bios te repareren is:
http://www.flashbios.org/nl/index_nl.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan