moederbord past niet in behuizing....

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefke

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2003
hallo, ik heb een pc besteld in allemaal apparte onderdelen.
nu past blijkbaar het moederbord niet in de behuizing, het gaat hier om een:

MIDITOWER X-GEAR

en een MSI K8N SLI PLATINUM SOCKEL939.

het rare is dat deze 2 componenten staan bij de game-systeem die zij aanraden... zie
http://www.computer-cash-carry.de

(klik op pc systemen en dan gaming edition)

wil ik hem verkeerd inbouwen of kan dit? (de uitgangen van het moederbord komen niet overeen met de openingen achteraan de behuizing)

en eigenlijk nog iets:
ik bestelde de grafische kaart:
PCI-E GEFORCE 6800GT 256MB A-OPEN

en wat krijg ik:
pixelview geforce 6800GT 256MB.

komt dit op hetzelfde neer of wordt er met mijn kl*ten gespeelt?

bedankt alvast

Dit MOET daar in passen. Gebruik je ook de spacers die zijn meegeleverd?

Open ook al de gelsoten openigen in het achterpaneeltje(waar je aansluitingen moeten zitten)

Wat de grafische kaart betreft maakt het misschien niet zoveel uit maar het is naar mijn mening minder netjes om zo een ander merk kaart te sturen.
Dit hoort eigenlijk even in overleg te gebeuren, ook al zijn de kaarten misschien identiek.

merk kan veel verschelen in afhandeling van defecte onderdelen...

En is niet netjes dat je zomaar ander merk krijgt...

moederbord past in de behuizing met behulp van het hulpstukje.

over die andere kaart, zij argumenteren nu dat die kaart niet meer leverbaar was en dat ze evenwaardig zijn....

gisteren wilde ik mijn processor inbouwen, duw ik een paar pinnetjes scheef, nu past hij al helemaal niet meer.

pinnetjes proberen recht te zetten met een pinset, d8 ik dat alle pinnetjes recht waren valt hij er nog niet in...

miserie

Geplaatst door jefke
over die andere kaart, zij argumenteren nu dat die kaart niet meer leverbaar was en dat ze evenwaardig zijn....
Dat geloof ik ook wel maar het zou veel netjes-er tegenover jou zijn als ze eerst even een telefoontje hadden gepleegd met deze mededeling.
Vind ik persoonlijk hoor. :)

Geplaatst door Admin_Frisian

Dat geloof ik ook wel maar het zou veel netjes-er tegenover jou zijn als ze eerst even een telefoontje hadden gepleegd met deze mededeling.
Vind ik persoonlijk hoor. :)

je kan ook zeggen netter(a):p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan