Moederbord piept?

Status
Niet open voor verdere reacties.

immortalpao

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Ik weet niet wat het is maar het is iets van de laatste tijd, er komt gepiep uit mijn kast wanneer ik een poosje aan het gamen ben (en met die nieuwe games van tegenwoordig zoals: Assassin's Creed, UT3 en al dat soort ****) en wanneer ik stop met gamen piept ie niet meer. Word mijn pc te warm of wat?

Mvg
Paul

Laatst bewerkt:
Het zou inderdaad kunnen komen door de hitte. Heb je goede koelers en voeding in je PC?

Je bedoelt toch wel die 'computerbeeps', en niet een of ander krasgeluid?

Even kijken in de handleiding van je moederbord als het kan.

En de temperaturen nakijken nadat je hebt gespeeld. Dit kan met een programmatje als siw ofzo.

ja gewoon computerbeeps, en temperatuur kijken hebik ook al gedaan, maar voorheen deed hij het niet met die zware games, maar net sinds een paar dagen

Ik heb even op andere forums zitten kijken en hun zeggen dat je pc te warm wordt dus je zal alles ff schoon moeten maken ook de fan vab je videokaart want die zal wel veel stof bevatten en ook de koelblokken zoveel mogelijk schoonmaken dan is het wel goed volgensmij

Groetjes stephan

dat is het rare juist, ik heb hem al uitgeblazen met de compressor :p

heej heej, soorry dat ik zo laat reageer khad het laatste tijd best druk maar misschien dat je dat beter niet met de compressor had kunnen doen, maar piept de PC nog steeds tijdens het gamen ofniet meer

Groetjes Stephan

Laatst bewerkt:
ik heb het al opgelost, ik heb het koelblok flink goed uitgeblazen want ik heb een dicht koelblok, van mijn ATI Radeon x1950 pro Sapphire, maar nu kan hij weer normaal door het koelblok heen blazen

ik heb het al opgelost, ik heb het koelblok flink goed uitgeblazen want ik heb een dicht koelblok, van mijn ATI Radeon x1950 pro Sapphire, maar nu kan hij weer normaal door het koelblok heen blazen

Ok dan, dan wens ik je nog veel plezier met gamen en als je weer problemen hebt je kunt hier altijd terecht.

Groetjes Stephan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan