MoederBord probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Heb je dat batterijtje er wel weer goed in teruggedaan?
 
Hallo

Gewoon de gegevens terug invoeren in de b.i.o.s.

Het is logisch dat de p.c. de settings kwijt is als je deze batt. verwijdert hebt.

Peter
 
mmm, ja dat leek me ook logisch,

(de bios in komen F6 toch?)
 
Om in de bios te komen, tijdens het opstarten herhaaldelijk op [Del] of F1 of F2 of F6 of F12 drukken.
Dit is per pc verschillend.
 
ok, ga het zo is proberen. Het is een compaq.
 
het leek voor mij geen probleem..! ik moest mijn bios resetten en ik moest daarvoor een half uur mn batterij er uit halen.. daarnaa wa me bios geresset en voor de rest deed alles perfect! zou toch kijken of je de batterij wel goed heb terug geplaats.:thumb:
 
ik kom niet eens in de bios, heb op alle knoppen zitten rammen.

F1 t/m F10
Del 100x ingedrukt.

en rechtsonderaan staat wel F10=setup dan druk ik daar op. gebeurt er geen donder

-------------------------------------------------------------------
Dus ik moet ook een tijd me batterij er uithalen, dan er weer in doen en dan moet ie het doen?
 
Hallo

Dan zou ik op [F10] drukken alvorens de p.c. op te starten , deze ook konstant ingedrukt houden .

Er kan dan wel een foutmelding komen , dat er een toets defekt is , maar dan zou je toch uiteindelijk in de b.i.o.s. v/d p.c. moeten geraken.

Peter
 
zal het is proberen,

zat al wel in SCSIselect ofzo. wat ook bij die foutmelding staat. dan moet je opCTRL + A drukken.

ik zal is kijken met f10 al inhouden
 
lukt ook niet(F10 inhouden), krijg eerst dan die keyboard error,
en dan gewoon de rest erachteraan.

Rechts onderaan komt te staan. een dikgedrukte p.


[EDIT]
Als het kleurenscherm met het logo wordt weergegeven, drukt u op de toets F1 op het toetsenbord totdat het bericht SETUP wordt geopend wordt weergegeven. (U beschikt slechts over een enkele seconden om op F1 te drukken voordat de normale opstartprocedure wordt voortgezet.) Wacht totdat het BIOS-hulpprogramma Setup wordt geopend.

dat lees ik op de site van compaq, maar ik krijg niet eens het opstart scherm te zien
 
Laatst bewerkt:
en voordat ik de melding krijg word er nog van af 0mb opgeteld naar 128mb

0mb
1mb
2mb

enz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan