Moederbord raar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DirkjanChristel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Berichten
4
Beste,

Ik heb nu sinds 2 dagen een nieuwe pc in huis. Ik dolgelukkig natuurlijk en ik had er voorgekozen hem zelf in elkaar te bouwen omdat ik daar toch wat ervaring mee had sinds me laatste baantje bij een pc winkel.

Afijn, ik alles ingebouwd en alles aangesloten, ik heb een oude dvd drive er in moeten zetten omdat ik een sata kabeltje te kort had maar dat was allemaal verder geen probleem. Ik moet zeggen dat de eerste paar keren me pc aardig begon te piepen. Dat probleem is opgelost en alles( alle fans, hard disk, cpu cooler) draaien

Maar als ik mijn beeldscherm aansluit, en als ik mijn muis aansluit en alles wat ik achter in mijn pc aansluit inclusief USB poorten word op een een of andere manier niet voorzien van stroom of er word geen conncectie gemaakt. Ik kwam hier achter doordat voor in mijn kast er ook 2 usb poorten zitten. Die ik heb zelf aangesloten op het moederbord en door middel van zon Laptop lampje ( die je dus via een usbpoort kan laten branden) kwam ik er achter dat de poorten voor in mijn kast het wel deden. Maar die van het moederbord niet.

Iemand een oplossing? ben ik meschien dan toch een kabel vergeten? iets verkeerd gedaan? Het is allemaal nieuwe stuff. hier onder zijn wat specs.

Moederbord: MSI P6N SLI-FI, Retail
Processor: Intel Core 2 Duo, E6600, Socket 775, Boxed
Beelscherm: Acer AL1916WAs,Zilver / Zwart, 19inch
Videokaart(waar dus het beeldscherm inzit die het niet doet): Club3D GeForce 8800GTS, 320 MB, DDR3, PCI Express x16.

Succes:confused:
 
mischien dom maar staat in je bios wel ingesteld voor usb apparaten?..
dat die die ondersteund want lijkt me sterk dat je usb poorten kapot zijn.
 
mischien dom maar staat in je bios wel ingesteld voor usb apparaten?..
dat die die ondersteund want lijkt me sterk dat je usb poorten kapot zijn.


Ik heb het opgelost, ik heb alle onderdelen opnieuw geassambleerd hij doet het nu. Toch bedankt voor je hulp:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan