Moederbord stuk??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Devilsadvocat

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2006
Goedemorgen,

Onze jongste heeft een pc (XP, AMD Sempron 2600+, kloksnelheid 1.84GHz en 512 /MB RAM geheugen), en een Asrock K7S41GX mmoederbord. Wij hebben 4 pc's in een draadloosnetwerk. Sinds een week slaat zijn computer vast zo gauw er een verbinding met het netwerk is. Toetsenbord, muis werken niet meer. Heb alle software opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft.

Wie weet raad

Wat doet de pc als ie losgekoppeld is van het netwerk??

Hoi.,

Je hebt alle software vernieuwd,hoe weet je dan dat alles goed werkte heb je dat off-line getest???
De link tussen het mother board stuk en het netwerk zie ik zelf niet zo.
Het andwoord staat er eigenlijk al voor je de pc tussen het netwerk uit haald kan je er weinig over zeggen,volgengs mij ligt het probleem echt in de pc zelf en niet in het netwerk.
Zelf zou ik de pc uit het netwerk halen deze testen tot alles weer werkt muis toetsenboard,en hem dan pas weer tussen het netwerk zetten je zoon zal het even moeten doen zonder pc in een netwerk denk ik veel succes

Probeer eens of de computer ook vastslaat als je verbinding maakt via een netwerkkaart (met kabel)
Misschien zou het aan de WiFi kunnen liggen?

ook met een netwerk kaart slaat de pc vast. zonder verbinding werkt de pc prima, ook maar wanneer ik allerlei USB apparaten aansluit werkt het prima maar zogauw ik een modem (kabel) of een usb adapter aansluit slaat de pc vast op het moment er een verbinding is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan