moederbord stuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

riri1601

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
heb hier een pc met een MSI moederbord,type K8N Neo4.probleem is dat die pc in het geheel niets meer doet.start niet.ventilatoren draaien niet.geen geluiden.doodgewoon niks!.
kan er mij iemand verder helpen?moederbord naar de vaantjes?

Dit kan meerdere oorzaken hebben.

Brand het groene lampje op het moederbord?
Heb je tevallig een voltmetertje in huis? Hiermee kan je beginnen om de voeding door te meten.

Aan/uit schakelaar defect?

Of natuurlijk een defect moederbord.

moederbord

voeding werkt nog.heb die geprobeerd in andere pc en daar werkt ze wel.hoe kan ik te weten komen of moederbord stuk is?

probeer is de stekker van je aan/uit knop eruit te halen en tegen die pinnetjes een schroevendraaier houden.. beetje heen en weer bewegen zou het zelfde effect moeten geven (nix dus) maar als hij het wel doet is je aan/uit knop kapot.. ;)

moederbord

aan/uit knop was stuk.vervangen.probleem is dsat de pc alles normaal doet bij installatie van windows 98,maar als ik probeer van windows xp erop te zetten begint hij van zichzelf terug op te starten.zou het mogelijk zijn dat er iets scheelt aan de voeding?

ik heb er niet zoveel verstand van maar volgens mij heb je dan te weinig werkgeheugen voor windows xp moet je minimaal 256 mb hebben en aan te raden is 512 mb om soepel te lopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan