Moederbord type???

Status
Niet open voor verdere reacties.

DRADA

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Hallo ik heb een moederbord gekocht maar nu kan ik er niet achter komen welk type het is ....volgens Everest heb ik deP4P800 deluxe maar in het opstartscherm staat P4P800 en geen de luxe erachter. weet iemand hoe ik zekerheid daarover kan krijgen ???

ga op internet zoeken naar de verschillen tussen de deluxe edite en de gewone editie.
het kan bv zijn dat de deluxe edite gbit lan heeft en de gewone niet.

kijk eens op de doos van je moederbord en anders op het moederbord zelf

Volgens het opschrift op mijn moederbord is het een p4p800 ......maar er zit dualchannel geheugen op en ook gigabitelan en firewire en dat komt wat ik gelezen heb op google alleen voor op de luxe versie pffff

Ga er maar vanuit dat je een deluxe hebt, maar waarom is dat van belang? gaat t om drivers of zo?

euhh ja omdat de bios erg oud is en ik een nieuwe erin wil hebben maar dan wil ik wel zeker weten dat ik het moederbord goed heb,heb al eens een moederbord van asus verknald en wil dat niet nog een keer meemaken:shocked:

als je op de foto kijkt dan zie je 2 manieren om achter je type te komen

1- in de bios bij startup
2-op je moederbord

die gegevens moet je van uit gaan wil je zeker er van zijn, dus kijk naar ze alletwee, staat daar niks van deluxe neem dan ook geen bios update voor de deluxe versie!
Heb je geen problemen met je bord laat dan de bios update achterwege...

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    58 KB · Weergaven: 23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan