moederbord vast houden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
dag beste ik kan mijn moederbord niet vastmaken in mijn kist daarom had ik gedacht van met een lijmpistool ze vast te doen en dan met een schroef door gaan tot door de onderkant
de voetjes pasen niet maar in he midden zat een kopere voetje kan koper de stroom niet doorgeven naar de kast?

groetjes lefty999

Ten eerste: Je kan niet zomaar een gat in je moederbord boren. Dat weet je hopelijk wel. Er zitten al gaten in voor schroeven. Als je daar goed passende schroeven in zet dan hoef je niet bang te zijn voor kortsluiting met je kast. Op de schroeveb staat dan immers geen stroom.

Volgens mij heb je gewoon wat meer van de koperen "voeten" nodig. Die zet je dan op de juiste plaats in je kast. Dus waar er een gaatje in je moederbord zit daar moet je in je kast zo'n "voetje" indraaien. In de "voetjes" draai je dan schroefjes.

PS weleens gehoord van leestekens(punten etc) en hoofdletters?

Geplaatst door fred2003
Ten eerste: Je kan niet zomaar een gat in je moederbord boren. Dat weet je hopelijk wel. Er zitten al gaten in voor schroeven. Als je daar goed passende schroeven in zet dan hoef je niet bang te zijn voor kortsluiting met je kast. Op de schroeveb staat dan immers geen stroom.

Volgens mij heb je gewoon wat meer van de koperen "voeten" nodig. Die zet je dan op de juiste plaats in je kast. Dus waar er een gaatje in je moederbord zit daar moet je in je kast zo'n "voetje" indraaien. In de "voetjes" draai je dan schroefjes.

PS weleens gehoord van leestekens(punten etc) en hoofdletters?

jip maar k ben bezig met een moederbord in een andere kast te doen de kast was eerst een 386 zo een oude brol dus de gaatjes komen niet overheen ;)
en mijn voetjes moeten met schroefdraad vast gemaakt worden dus en er is geen schroefdraad in de kist

OOH

Zeg dat dan meteen!!

Je kan dus dat koperen plugje ook niet uit de kast halen. En je bent bang dat het tegen de onderkant van je MOBO komt. Jaja nou begint er iets te dagen....

Ik zou het plugje afzagen. Kan het ook afplakken.
Met dat kit, tja, je kan het proberen
Zoiets dus?(zie bijlage)

Bijlagen

• untitled-1.gif
    untitled-1.gif
    1,5 KB · Weergaven: 53
Geplaatst door fred2003
OOH

Zeg dat dan meteen!!

Je kan dus dat koperen plugje ook niet uit de kast halen. En je bent bang dat het tegen de onderkant van je MOBO komt. Jaja nou begint er iets te dagen....

Ik zou het plugje afzagen. Kan het ook afplakken.
Met dat kit, tja, je kan het proberen
Zoiets dus?(zie bijlage)
en de schroef die erinzit? of is dat die plastieke onderhouders ?
en ik kan niet door de kast heen he of ik moet beginnen te boren

Boren is toch geen probleem of heb je twee linker handen??

ik zou mijn moederbord nooit alleen met kit vastzetten

Geplaatst door fred2003
Boren is toch geen probleem of heb je twee linker handen??

ik zou mijn moederbord nooit alleen met kit vastzetten
waarom denk je dat ik lefty (linkse) heet :D?

Hallo

Zou het niet goedkoper en veiliger zijn om ....

Ofwel de case of m.b. om te ruilen tot de totale conf. past....

Het "M.c gyveren " d.m.v. lijmpistool lijkt mij geen robuuste configuratie hoor.

De doorverbindingen d.m.v. een vijsje case/m.b. is enkel een massa/aarding ...

Peter

Geplaatst door VDK_P
Hallo

Zou het niet goedkoper en veiliger zijn om ....

Ofwel de case of m.b. om te ruilen tot de totale conf. past....

Het "M.c gyveren " d.m.v. lijmpistool lijkt mij geen robuuste configuratie hoor.

De doorverbindingen d.m.v. een vijsje case/m.b. is enkel een massa/aarding ...

Peter

jip maar het is de bedoeling dat deze tegen schokken kan omdat deze pc moet vervoert worden samen met mengpaneel toetsenbord enz.. in een kist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan