moederbord versleten

Status
Niet open voor verdere reacties.

joris29

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Hoi ik heb te horen gekregen dat mijn moedebord versleten is. aangezien ik geen niuwe computer wil kopen wil ik alleen het moederord vervangen. kan dat??
Ik heb nu aan albatron kx600
ik heb nog niet kunnen vinden waar ik die kan kopen. of zijn er goede alternatieven.
Of is het advies doe het niet zelf maar laat een winkel de nog bruikbare onderdelen om zetten.

bedankt

In principe kan je alle moederboarden gebruiken met het socket type A. Dit wordt lastig aangezien socket A niet meer gebruikt wordt. Ik denk dat je mischien nog wel eentje kan vinden op google. Verder moet je ook even kijken of je kaarten zoals grafische/netwerk/geluids kaart dezelfde pci versie hebben als het moederboard dat je wilt gaan kopen (grafische kaart kan ook agp zijn). Verder zitten er denk niet echt meer bruikbare onderdelen op je moederboard. Als je geen ervaring hebt met het omzetten van al je onderdelen, raad ik aan om het in de winkel te doen. Daar kunnen ze ook advies geven of het moederboard wel bij je andere onderdelen past. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

msg, swallav

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan