Hallo,
Ik ben Bryan en nieuw op dit forum(zoals je waarschijnlijk wel kunt zien) en denk dat ik hier wel wat nieuwe dingen kan leren, ben namelijk nog een rookie in dit gebeuren.
Laat ik maar meteen beginnen met mijn eerste vraag
Binnenkort ga ik mijn computer upgraden(alles al in bestelling) van AGP naar PCIe
met deze componenten:
- MSI P6N SLI Platinum, moerderbord
- Intel Core 2 Duo E6600, processor
- Arctic Freezer 7 PRO, koeler
- Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 Kit, geheugen
- XFX 8800 GTS/580 XXX, grafische kaart
- Zalman ZM600-HP 600W, voeding
Nu heb ik alleen maar ervaring met het vervangen van geheugen, grafische kaart en alles overzetten in andere behuizing.
Ik vraag me nu af als ik al deze nieuwe hardware gemonteerd heb is het dan alleen je bios instellen en dat windows gewoon weer gaat draaien?
of moet je ook weer windows helemaal opnieuw installeren?
Bryan
Ik ben Bryan en nieuw op dit forum(zoals je waarschijnlijk wel kunt zien) en denk dat ik hier wel wat nieuwe dingen kan leren, ben namelijk nog een rookie in dit gebeuren.
Laat ik maar meteen beginnen met mijn eerste vraag

Binnenkort ga ik mijn computer upgraden(alles al in bestelling) van AGP naar PCIe
met deze componenten:
- MSI P6N SLI Platinum, moerderbord
- Intel Core 2 Duo E6600, processor
- Arctic Freezer 7 PRO, koeler
- Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 Kit, geheugen
- XFX 8800 GTS/580 XXX, grafische kaart
- Zalman ZM600-HP 600W, voeding
Nu heb ik alleen maar ervaring met het vervangen van geheugen, grafische kaart en alles overzetten in andere behuizing.
Ik vraag me nu af als ik al deze nieuwe hardware gemonteerd heb is het dan alleen je bios instellen en dat windows gewoon weer gaat draaien?
of moet je ook weer windows helemaal opnieuw installeren?
Bryan