Moederbord voor HP nc6120 stuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vincent11

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 aug 2006
Mijn laptop wil niet meer opstarten,
de power en HD letjes branden wel de ventilator doet het ook maar het scherm blijft zwart ook van een externe monitor
batterij op het moederbord tijdelijk losgehaald, maar ook dit gaf geen resultaat
bios is niet benaderbaar.
volgends de helpdesk van HP is de moederbord kapot en een nieuw moederbord bij HP is nogal kostbare zaak.
Ik heb de volgende vragen:
A) hoe kan ik na gaan of inderdaad mijn moederbord stuk is of dat het ergens anders aan ligt
B) welk type moederbord is het
C) is het moeilijk een moederbord in een laptop te installeren?

Alvast bedankt
Vincent

A) Ik denk niet dat je moederbord stuk is aangezien de lampjes e.d. het nog doen (weetniet zeker hoor heb nog weinig ervaring met laptops dus als iemand beter weet verbeter mij aub :thumb: )

B) Je type moederbord kun je op de hp site zelf opzoeken.

C) Je kunt altijd zelf een nieuw mobo installeren..bij laptops is dit volgens mij echter heel wat lastiger en riskanter. Zou het persoonlijk door pc-winkel laten doen maargoed.

Groeten!

Vincent, is je probleem al opgelost? Ik heb ook problemen met het moederbord van mijn nc6120.

Mijn laptop wil niet meer opstarten,
de power en HD letjes branden wel de ventilator doet het ook maar het scherm blijft zwart ook van een externe monitor
batterij op het moederbord tijdelijk losgehaald, maar ook dit gaf geen resultaat
bios is niet benaderbaar.
volgends de helpdesk van HP is de moederbord kapot en een nieuw moederbord bij HP is nogal kostbare zaak.
Ik heb de volgende vragen:
A) hoe kan ik na gaan of inderdaad mijn moederbord stuk is of dat het ergens anders aan ligt
B) welk type moederbord is het
C) is het moeilijk een moederbord in een laptop te installeren?

Alvast bedankt
Vincent

:oJe moederbord is denk ik niet kapot maar de connector achter op voeding, dit is nl. een veel voorkomend probleem. Dit is het middelste goudkleurige puntje wat afgebroken is.
Kijk maar eens goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan