Moederbord wilt niet helemaal opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

NUENENNAAR

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
ik heb een probleem met mijn asus a8r-mvp. enkele weken geleden had ik problemen met mijn videokaart een asus hd4850. dus heb ik die teruggestuurd en het was inderdaad defect. ondertussen had ik al een nieuwe gekocht in de hoop van ik krijg een nieuwe terug ipv geld terug. ik stop de nieuwe videokaart (zelfde type) op de moederbord en ik sluit de kabel aan de videokaart. ik probeer de pc op te starten en het enigste wat er gebeurt is dat alle fans beginnen te draaien (cpu en de casefans). behalve de fan van de videokaart doet niks dus zet ik de px weer uit en ik verwijder de videokaart om te kijke of hij dan wel opstart en weer hetzelfde probleem. fans draaien en verder niks.

nou heb ik alle onnodige kabels en kaarten verwijderd zoals de geluid en tv kaart. het enigste wat dan overblijft is de mobo en voeding. weer niks meer dan alleen de fans.

nou heb ik de mobo er voortzichtig eruit gehaald en op mijn houten buro gelegd. de voeding er op aangesloten( voeding = nexus 500 watt). ik heb wat gespeeld met de ram om te kijken of het daar aan kan liggen dus heb ik alle vier omstebeurt geprobeert.
2 x 512 mb + 2 x 1 GB.

ik heb die batterij 10 min eruit gehaald en vervolgens vervangen. = niks veranderd
op internet gezocht naar dergelijke problemen. = niks veranderd

wie o wie kan mij helpen met dit *#@%^ probleem:p
en maar duimen dat ik het niet hoeft te vervangen aangezien ik al een videokaart kon vervangen.

alvast bedankt

Hallo,

ik had vandaag een nieuw moederbord binnen gekregen en heb exact hetzelfde probleem denk ik. ik stuur hem morgen terug en ik zal posten wat ze er van zeggen.

nee ik heb nog niets gehoord maar hij is ook pas gister weer terug gestuurd he?

ik heb eergister iemand langs laten komen die er wat meer verstand van heeft en hij heeft alle andere dingen uit gesloten zoals voeding, graka en heeft ontdekt dat twee ram plaatjes kapot zijn. dus mijn moederbord heeft waarschijnlijk kortsluiting gekregen. hoe geen idee maar ik kn het wel gaan vervangen *#@$%

Gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan