moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik zit met eversest home een beetje mijn pc te bekijken, en als ik dan de lijdt onder overzicht doorloop, zie regelmatig staan 'download besturingssoftware of zoiets, als ik daar op klik dan kom ik bv op de site van het moederbord, sofar so good, houdt dit in dat er updates zijn voor bv drivers.?
deze downloaden en dan stuurprogramma bijwerken in apparaat beheer....?

klopt dit vehal een beetje?

of zie ik iets over het hoofd?

dat wil niet zeggen dat er updates zijn ,het zijn gewoon de adressen van die onderdelen

download drivers

Ja, dat klopt maar je komt wel op de site uit bv van de fabrikant en daar kun je door zoeken naar bepaalde drivers en deze vergelijken met je eigen drivers en als ze nieuwer zijn dan kun je ze downloaden.? of gewoon niets mee doen..?

andere vraag ik zit in app beheer te kijkenen als ik een app of iets dergelijks selecteer en met de rechtermuisknop klik, dan volgt de eigenschappen van dat apperaat, heb ik de rij es bij langs gelopen en dan zijn er een aantal waarvan er aangegeven wordt dat er geen stuurprogramma's geinstalleerd zijn, bv

moederbordbronnen
nummerieke gegevens
programmeerbare interuptcontrollers
systeemkaart
systeemluidspreker
of is dit gewoon omdat ze niet geinstalleerd worden.

graag wat uitleg

alvast bedankt.

Re: download drivers

Geplaatst door Mulcoa
Ja, dat klopt maar je komt wel op de site uit bv van de fabrikant en daar kun je door zoeken naar bepaalde drivers en deze vergelijken met je eigen drivers en als ze nieuwer zijn dan kun je ze downloaden.? of gewoon niets mee doen..?
Dat kan beide.
Als je geen problemen ondervind met je pc kun je het gewoon zo laten.
Speel je bijvoorbeeld veel games is het vaak wel noodzaak de nieuwste drivers te installeren.
Geplaatst door Mulcoa
moederbordbronnen
nummerieke gegevens
programmeerbare interuptcontrollers
systeemkaart
systeemluidspreker
of is dit gewoon omdat ze niet geinstalleerd worden.
Dit vind ik wel wat een vreemd lijstje.
Zijn de driver die je bij je moederbord heb gekregen wel allemaal geïnstalleerd?
Plaats anders eens een screenshotje voor de duidelijkheid.
Bijvoorbeeld de systeemluidspreker moet standaard door windows herkent worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan