moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

riri1601

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
ik heb een ms-6511 moederbord dat niet meer wil werken.processor en geheugen zijn ok.getest in andere pc.krijg geen beeld op scherm.video is onboard.ook geprobeerd met andere videokaart.geen resultaat.koeler draait wel.wie zou er mij kunnen zeggen wat er mis kan zijn met dat moederbord?
HELP.

met het testen van de videokaart heb je toen de onboard wel uitgezet.
krijg je piepjes te horen tijdens de opstart zo ja welke?

hoe kan hij nu de onboard uitzetten als hij geen beeld heeft:confused:

Geplaatst door riri1601
geen piepjes te horen.hoe kan ik die onboard uitschakelen?
Reset eerst het Bios eens en kijk of je dan beeld krijgt via de onboard videokaart.
Het bios resetten doe je door voor een minuut of vijf de batterij van het moederbord af te halen en de stroom af te koppelen.

zo'n problem heb ik ook ghad
hal is al je pci kaarten er uit behalve de video kaart (als ie pci is) en als ie agp is laat je em er ook in en doe de pc is aan bij mij wash et probleem dat een pci kaart defect was namelijk de geluidskaart

en tijdens de opstart hoor je geen piepjes.
Dan is je moederbord overleden.

Heb je de voeding ook nog kunnen testen?
Die kan ook nog defect zijn.

als ik de pc opstart draait de koeler op de processor.denk dus wel dat voeding in orde zal zijn.

Dat is juist het addertje.
Het hoeft namelijk niet, het kan ook zijn dat de voeding geen juiste spanning meer doorgeeft en dat daardoor de fan wel draait maar de pc niet goed meer functioneert.

zal eens proberen met een nieuwe voeding te plaatsen.hou u verder op de hoogte.bedankt alvast.

Geplaatst door riri1601
zal eens proberen met een nieuwe voeding te plaatsen.hou u verder op de hoogte.bedankt alvast.

goed idee ik had toen ik nieuwe onderdelen voor me pc kocht ook dat ie niet aanging en dat kwam ook door de voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan