Zoals de titel al aangeeft heb ik problemen met moederbord bronnen.
Het systeem draait op XP.
De comp is gecrasht geweest.
Toen de harde schijf geformatteerd, de grote partitie, en daar xp opgezet, de kleine partitie ongemoeid gelaten. Is dit goed, of had XP op de kleine partitie gezet moeten worden?
De PC werkt verder naar behoren, behalve dat moederbordbron probleempje dan....
Hij geeft aan via:
- Start
- Configuratiescherm
- Systeem
- Hardware
- Apparaatbeheer
In het rijtje met moederbronnen, dan eigenschappen, aan:
Foutcode 42, kan het stuurprogramma niet laden omdat er al een identiek apparaat in het systeem actief is.
Zoals gezegd verder geen complicaties met de PC, behalve dat ik dus niet op internet kan komen! Ik heb wel een goede verbinding met het modem (adsl), maar ik kan geen internetpagina te voorschijn toveren, behalve: Kan pagina niet weergeven!
Zoals mag blijken uit bovenstaande: Ik ben een volledige PC n00b
Greetzszsz Ghaas, enneh bij voorbaat dank
Het systeem draait op XP.
De comp is gecrasht geweest.
Toen de harde schijf geformatteerd, de grote partitie, en daar xp opgezet, de kleine partitie ongemoeid gelaten. Is dit goed, of had XP op de kleine partitie gezet moeten worden?
De PC werkt verder naar behoren, behalve dat moederbordbron probleempje dan....
Hij geeft aan via:
- Start
- Configuratiescherm
- Systeem
- Hardware
- Apparaatbeheer
In het rijtje met moederbronnen, dan eigenschappen, aan:
Foutcode 42, kan het stuurprogramma niet laden omdat er al een identiek apparaat in het systeem actief is.
Zoals gezegd verder geen complicaties met de PC, behalve dat ik dus niet op internet kan komen! Ik heb wel een goede verbinding met het modem (adsl), maar ik kan geen internetpagina te voorschijn toveren, behalve: Kan pagina niet weergeven!
Zoals mag blijken uit bovenstaande: Ik ben een volledige PC n00b

Greetzszsz Ghaas, enneh bij voorbaat dank