Moederbordnaam onbekend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Messi

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2008
Hallo,

Ik heb mijn computer opnieuw geformateerd en nu moet ik alle drivers weer installeren. Ik weet alleen de merk van mijn computer niet heb vroeger een nieuwe kast opgezet. Nu heb ik het programma Everest Home geinstalleerd en ik zie bij Moederbord naam onbekend.:confused:
Moederbord ID: I945-6A89HG01C-00

Kunnen jullie mij graag helpen hoe ik aan de drivers kom?

Met de PC Wizard geeft ie als moederbord naam: Gigabyte 945GCM-S2L aan.

En die van RogerS heb ik gelijk eerste link gepakt en de drivers op die computer geinstalleerd maar er gebeurt helaas niks..:confused:
Ik had op die site Win XP drivers gepakt maar je had ook Win XP 64 bit, moet ik die ook proberen?

Laatst bewerkt:
Welke drivers mis je nog dan?

Je hebt de 32 bit drivers nodig. Heb je de verkeerde dan zal Windows dat zelf ook melden en ze niet installeren.

Ik heb nu de Netwerk driver en de Audio Driver geinstalleerd die heb ik via de Gigabyte site. Alleen de Video Driver wil niet lukken.:confused:
Hij geeft als Melding: 'Dit systeem voldoet niet aan de minimale vereisten voor de installatie van de software' als ik de video driver wil uitvoeren..

Laatst bewerkt:
Videodriver kun je ook rechtstreeks van de Intel site plukken.

Ik heb net op de intel site gekeken maar ik zie het niet voor de Gigabyte GA-945GCM-S2L. Als je het kan vinden graag!

Ook bij deze geeft hij de volgende melding: 'Dit systeem voldoet niet aan de minimale vereisten voor de installatie van de software'

Ik heb Win XP Home Edition of heeft dat niks mee te maken?

Je moet als allereerste je CHIPSET drivers installeren en daarna de rest pas!!!

Deze verwijst mij ook naar die website en daar download ik vervolgens die driver maar dan krijg ik weer de zelfde melding..:( word er gek van.

Waar vind ik de CHIPSET driver? als je een linkje hebt graag.

Ik heb nu de Chipset driver geinstalleerd, maar de VGA driver wil maar niet lukken, ik krijg steeds dezelfde melding..:confused:

Werk je met de onboard videokaart, of heb je een echte videokaart in de pc?

Nee ik heb een maand geleden volgens mij een nieuwe videokaart erin gezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan