moeilijke bevalling

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitarman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jun 2006
Hi

Ik zit met een niet eenvoudig probleem die ik maar niet opgelost krijg.
Hopelijk kan er mij hier iemand helpen.

Het betreft namelijk een spel opgeslagen zoals hieronder zichtbaar.

0018qd.jpg

Het betreft dus mo-sher1 files.
De procedure om naar iso te transfereren met HJsplit is gelukt zoals je hier ziet aan de hand van deze goede tutorial.( http://members.home.nl/hr.vandijk/HJsplit.htm )

zie hier het resultaat:

0024jx.jpg

Maar wanneer ik via Power Iso het bestand wil halen uit CD1 nieuwe map krijg ik dit te zien.? Er staat nochtans duidelijk bij dat het een ISO is...

0047su.jpg

Ben benieuwd of iemand kan verderhelpen ???

Alvast bedankt !;)

...

Afgezien dat ik het niet helemaal begrijp. Er staat een .Iso en in de foutmelding een .bin
Anyways je wilt de game installeren.
Als je winrar hebt kun je .Iso even uitpakken naar lege map (alle Iso). Als bestanden willen overschrijven is dat geen probleem.
setup.exe aanklikken en dan gaat ie installeren.
Ook met branden is dit erg handig, de map is dan opgebouwd uit alle cd's en die kan makkelijk op een dvd.

re

Hi

Bedankt voor de info.
Maar die Iso kan ik niet extracten.
Er staat duidelijk op dat het een iso is maar Power Iso herkent het blijkbaar niet.
Misschien zit de fout in het spel zelf.
Ik probeer nog ff met alcohol 120 en dan ja??

Thanks

;)

re

Hi

Misschien nog een keer proberen..
Met alcohol kreeg ik de eerste open maar CD2 wordt niet herkend.

dit is te zien bij CD2

naamloos9uj.jpg

Iemand raad?

Thanks

Als je extensies tonen aanzet in mapopties, is het misschien wat gemakkelijker, want ik snap er ook geen hout van.

Bin en iso bestanden kun je ook openen in een virtuele cd speler zoals Daemontools en ook Alcohol, rar bestanden zul ook eerst moeten uitpakken, want dat is dat bovenste bestand.

re

HI

Bin en iso bestanden kun je ook openen in een virtuele cd speler zoals Daemontools en ook Alcohol, rar bestanden zul ook eerst moeten uitpakken,

Dat is toch wat ik schrijf wanneer je het leest.
Ik denk dat het spel stuk is

Thanks

Probeer de .001 bestanden een "normaal" uit te pakken met WinRAR. Die bestanden zijn gewoon WinRAR bestanden alleen zijn ze onderverdeelt.

Dus je opent mo-sher1.001 met WinRAR, als het goed is krijg je dan gewoon de inhoud te zien (wellicht staat er achter een paar bestanden dit <-- ->, houd alleen in dat ze zijn onderverdeelt in al die andere .00x bestanden)

Zo te lezen zal de inhoud een .iso zijn. Deze extract je gewoon en daarna "mount" je hem.

Deze methode gebruik ik altijd en heb er nog nooit problemen mee gehad.

gitarman zei:
HI
Dat is toch wat ik schrijf wanneer je het leest.
Ik denk dat het spel stuk is
Thanks

Als ik het lees begrijp ik het niet, oftewel onleesbaar, voor mij.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan