Moeite met invullen codes bij prijsvragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hunter68

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2012
misschein een beetje rare vraag , weet ook eigenlijk niet of die hier thuis hoort...
ik doe al jaren mee met prijsvragen invullen op internet , nooit een probleem.
de laatste tijd hebt ik moeite met het invullen ( hoe duidelijk het ook is, en zeker weet dat ik het goed invul..) , van de codes.
ik krijg nu elke keer een foutmelding.
moet ik iets instellen of houd mijn virus scanner het tegen ??

help..

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is een zelfde vraag als:
Hij doet het niet. Wat moet ik doen?

Ik bedoel dat de vraag wat minder vreemd wordt, en ook duidelijker, als je verteld welke foutmelding je krijgt en een voorbeeld noemt van een pagina waar dat gebeurd en op welk moment.

ik krijg de melding dat de code niet goed is overgenomen..en na een keer of 5 proberen vraag ik mij toch af of er iets niet goed is..

Als ik het snap dan doe je dus:

Surveys via het internet.
Hierbij krijg je codes ja, het zou kunnen dat iemand je code al heeft gebruikt of dat de code niet meer geldig is. ( verlopen )

Dit is niet iets dat wij kunnen oplossen dan zal je contact moeten leggen met de eigenaars van de site. Vragen waarom dit zo is.

Bedoel jij met die code misschien een captcha?
Een veelvoorkomend type captcha verlangt dat de gebruiker de tekens van een op het scherm getoonde vervormde en/of onduidelijke opeenvolging van letters en/of cijfers intoetst.
En die captcha's kunnen zeer onduidelijk zijn!
Vaak zie je achter die captcha een vernieuwingssymbool. Klik daarop en dan maar hopen dat de volgende captcha wat makkelijker te ontcijferen is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan