suuus
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 feb 2005
Hallo, als ik windows xp pro wil opstarten dan wordt de opstart procedure steeds afgebroken en dan gaat hij fouten controle doen en er worden dan ook steeds bestanden gevonden die beschadigd zijn en die hij dan ook repareerd.
Als hij dan weer opnieuw opstart dan gebeurt weer het zelfde zoals hierboven beschreven etc.
Heb nu, nu ik even de computer aan het lopen heb, een back up gemaakt van mijn hele c schijf inclusief dus het besturingssysteem.
Wil nu windows xp pro opnieuw installeren en nu is mijn vraag :
als ik windows xp pro opnieuw installeer komt hij dan over de oude heen en als ik de back up weer terug plaats draait het oude besturingssysteem dan ook weer of ziet hij de nieuwe xp pro als het besturingssysteem?
Of moet ik 1 back up maken van de c schijf zonder windows er op?
Met vriendelijke groeten

Als hij dan weer opnieuw opstart dan gebeurt weer het zelfde zoals hierboven beschreven etc.
Heb nu, nu ik even de computer aan het lopen heb, een back up gemaakt van mijn hele c schijf inclusief dus het besturingssysteem.
Wil nu windows xp pro opnieuw installeren en nu is mijn vraag :
als ik windows xp pro opnieuw installeer komt hij dan over de oude heen en als ik de back up weer terug plaats draait het oude besturingssysteem dan ook weer of ziet hij de nieuwe xp pro als het besturingssysteem?
Of moet ik 1 back up maken van de c schijf zonder windows er op?
Met vriendelijke groeten