Moeite waard om te gaan voor 16x?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Hoi,

Ik ga vandaag of morgen een DVD brander kopen. Deze brandt zowel + als - en is Dual Layer, maar is 8 speed. Is het een groot verschil met 16 speed? Deze hebben ze ook wel, maar is wel wat duurder (€ 125 ip € 95 voor de 8 speed). Wat vinden jullie? Het is toch niet zo dat hij dan ook direct dubbel zo snel brandt? Of staat daar de speed helemaal niet voor? Alvast bedankt.

Ik zou het prijsverschil voor lief nemen en voor de 16x gaan, maar dit is een kwestie van "hoeveel geld heb ik".

Ik vind het prima om er € 30,- euro meer voor uit te geven als de prestaties echt een stuk beter zijn. Maar ik vind het zonde als het nauwelijks scheelt. Maar het scheelt dus een stuk?

nu nog niet, maar wel als de 16x media er zijn.

Als je je cd-brander vervangt voor je DVD-brander, herkent de PC 'm dan automatisch, of moet je de DVD-brander nog installeren?

De DVD recorder wordt door Windows herkend. Wel kan het zijn dat je het brandprogramma opnieuw moet installeren.

16x media is wel al te krijgen maar zeer sporadisch. Met een paar maanden zal dit gemeengoed zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan