moet constant foutrapport versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

baileys

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2003
Berichten
2
Hallo.
Ik heb sinds kort steeds de melding iexplore.exe werkt niet, dan moet ik een foutrapport sturen, is niets mis mee. Maar... als ik dat heb gedaan dan klik ik bv mijn afbeeldingen aan en moet ik weer het bovenstaande verhaal verzenden. Goed doe ik weer, maar dan verdwijnt alles behalve outlook en MSN, ook kan ik absoluut via outlook geen link naar het internet maken (dus het adres gelijk aanklikken. Als ik het rechstreeks doe blijft ie hangen.
Ik heb al geprobeerd via systeemherstel een ander datum te pakken, lukt niet, ook explorer opnieuw installeren lukt niet, hij foutenrapporten maken en dan mij er weer uit te gooien. Via uitvoeren kan ik nog wel bij wat programmas komen maar er niets mee doen.
Ik begin die XP goed zat te worden, heeft iemand alsjeblieft een oplossing (behalve uit het raam gooien).
groetjes Baileys
 
Welkom op de Helpmij.
Doe eens een herstelinstallatie van xp, maar controleer je systeem eens UITGEBREID op virussen en spyware en draai ook eens schijfopruiming en defragmentatie.
 
hallo pasja

Schijfopruiming en defragmenteren heb ik ook al gedaan.
Gescand op virussen, alles clean.

Opnieuw XP installeren?? Klinkt misschien heel mutserig maar ik heb geen software daarvoor, of klink ik nu wel erg dom?? Ik heb dit ding gekocht en alles zat erop, moest wel bv explorer erop zetten en heb daarvoor een 4 gebruikt daarna geupdated naar 6. Zou daar de kneep kunnen zitten??

groetjes Baileys
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan