moet ik bios updaten voor ivy bridge?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bfortbattle

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2012
hallo helpmij.nl

ik ben van plan om een asrock extreme 4 z77 (ATX) moederbord te kopen en ik zou daar graag een i5 3570k processor op willen hebben nou vroeg ik me af kan iemand mij vertellen of ik eerst de bios moet updaten bij dit moederbord om de processor te kunnen gebruiken?
aangezien ik nu een laptop heb en geen oudere processor hier heb liggen gaat dat moeilijk worden als ik erachter kom als ik het gekocht heb
ik hoor graag hoe het hiermee zit, als de bios eerst geupdate moet worden zouden julie dan een goed moederbord van 140 eur of minder kunnen zoeken waarbij ik niet hoef te updaten?

alvast bedankt, Maik

Hoi,

Al je deze lijst bekijkt kan je zien welke bios je moet hebben voor welke processor en dan even kijken welke bios versie het bord heeft.

De 7x serie is in principe volledig voorbereid op ivy bridge. de 6x serie heeft mogelijk wel een update nodig. Daar het een z7x betreft zou dat moeten werken.

als ik het goed begrijp heeft hij dezelfde bios versie als de i5 2500k nodig dan zal 1.2 tog wel de standaard zijn?

Hoi,

ik kom toch bij de ivy bridge 1.2, 1,3 en de 1.4 tegen dus even kijken welke processor je hebt.

modag ik had al gekeken naar de i5 3570k en die eeft 1.2 nodig en 2500k ook maar nu is de vraag is het de standaard geleverde versie? want ik zie ook geen lagere in de lijst

Hoi,

Inderdaad zou best eens kunnen anders even updaten;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan