SPY
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 sep 2004
al vaker heb ik me een klein beetje verdiept in DoxBox zodat ik een paar van die gave oude
Dos games kan spelen op mijn windows 7, maar iedere keer loop ik vast bij het installeren van
een game in de doxbox. ik heb al op youtube gekeken en op andere sites maar ik kom er niet
uit. punt is, in de tuts zegt men dat ik dan de C: schijf moet aanwijzen waar mijn dos games staan.
maar wanneer ik dat dan doe dan krijg ik een error melding met dat ik dit echt niet moet doen en
dat ik anders schade aanbreng (aan c neem ik aan). ik heb t mijn broer gevraagt en die zei ook dat
wanneer ik t toch deed ik grote problemen zou krijgen.
nu zie ik toevallig net weer een tut over doxbox, en opnieuw, install op C.
dus, wat is nu waar, sloop ik dan mij schijf, dus dat ik alles kwijt ben, of wat dan ook.
of moet t toch echt op C??
graag hoor ik t van iemand die dit zeker weet,
leon
Dos games kan spelen op mijn windows 7, maar iedere keer loop ik vast bij het installeren van
een game in de doxbox. ik heb al op youtube gekeken en op andere sites maar ik kom er niet
uit. punt is, in de tuts zegt men dat ik dan de C: schijf moet aanwijzen waar mijn dos games staan.
maar wanneer ik dat dan doe dan krijg ik een error melding met dat ik dit echt niet moet doen en
dat ik anders schade aanbreng (aan c neem ik aan). ik heb t mijn broer gevraagt en die zei ook dat
wanneer ik t toch deed ik grote problemen zou krijgen.
nu zie ik toevallig net weer een tut over doxbox, en opnieuw, install op C.
dus, wat is nu waar, sloop ik dan mij schijf, dus dat ik alles kwijt ben, of wat dan ook.
of moet t toch echt op C??
graag hoor ik t van iemand die dit zeker weet,
leon