moet ik windows xp home 32bit behouden of zou ik beter xp x64 pro erop steken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sleepyBE

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2008
moet ik windows xp home 32bit behouden of zou ik beter xp x64 pro erop steken

dit zijn mijn hardware gegevens:

MB: Asus P5KC
CPU: Q6600 (duo quadcore 2.4GHz)
PSU: 600W
VC: Gigabyte ATI Radeon HD 2400 XT (256Mb)
RAM: 3GB op DDR2 (800MHz) (omdat windows xp home maar max 3.25GB ondersteund)
ben bereid naar 4GB, 6GB of 8GB over te stappen.

bedankt op voorhand

-Sleepy-

;)

Je computer lijkt -mij- geschikt voor een 64bits.

omtrent x64 pro versie

toch alvast bedankt voor de vaststelling dat men systeem x64 compatible is, hij draait trouwens niet goed op de 32bit home versie, heb nu en dan eens haperingen en moet hem om de 8 a 10 weken herinstalleren. alle software is officele aangekochte software buiten de freeware (en dat is dan nog maar windows live, de mozilla producten, winrar, vuze en nog een paar dingen.( indien mogelijk kijk ik voor een belarc profiel van de 32 bit en x64 versie) Ik had dus al als second boot de x64 pro versie erop gezet maar heb wel problemen met de juiste framework te vinden, hij faalt telkens op de updates framework 2 en framework3 , heb hem wel al upgedate tot sp2 en wou daarna windows live erop zetten maar dan zegt hij dat ik sp2 nodig heb om dat te kunnen doen maar die staat er al op. is dit omdat ik een register vermelding tekort heb ofzo?

Er zou wel een miscommunicatie zijn .. waarschijnlijk moet je nog extra onderdelen installeren voor windows live messenger.
In ieder geval, als de computer niet lekker loopt op 32 dan is het ook niet zo slim om op 64 over te stappen, dit verhelpt het probleem meestal niet.

Maar je hebt ook andere dingen geprobeerd zoals Internet Explorer 7 (oid) voor mozilla om te kijken of het helpt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan