Moet Je Temporary Files Verwijderen?, en wat zijn temp. files?

Status
Niet open voor verdere reacties.

moziffi

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Waar kun je de tempoary files deleten en is dat nodig en zoja waarvoor?
Ik heb vaak gehoord dat je die weg moet halen maar ik weet niet waar, en waarvoor.

En zijn temp. files hetzelfde als temporary fileS?

(ondergedrukt = belangrijkst)

Temp files zijn tijdelijke bestanden. Die kan je gewoon verwijderen. Als je dat niet doet, loopt de HD vol. Je kunt ze met b.v. CCleaner verwijderen. Je kunt ze vinden door naar de map 'Temporary Internet Files' te zoeken.

Temp files zijn tijdelijke bestanden. Die kan je gewoon verwijderen. Als je dat niet doet, loopt de HD vol. Je kunt ze met b.v. CCleaner verwijderen. Je kunt ze vinden door naar de map 'Temporary Internet Files' te zoeken.
TY! en heb ze verwijderd met Ccleaner én handmatig via configuratiescherm - tabblad internet opties - tijdelijke internet bestanden verwijderen. Maar ik zie mijn lijst van temporary nog steeds helemaal vol zitten met coockies, en die bestanden. Hoe komt dit?

Nog iets: ik heb weer gekken bij mijn tijdelijek internet bestanden en toen klikte ik op downloaded program files' [via objecten weergeven]en daar zag ik een object en die heet {8FFBE65D-2C9C-4669-84BD-5829DC0B603C}. er staat erbij geschreven: status: onbekend. aanmaakdatum: geen. en laatst geopend: geen. Is/ of kan dit een virus zijn?

Laatst bewerkt:
Waar kun je de tempoary files deleten en is dat nodig en zoja waarvoor?
Ik heb vaak gehoord dat je die weg moet halen maar ik weet niet waar, en waarvoor.

En zijn temp. files hetzelfde als temporary fileS?

(ondergedrukt = belangrijkst)

File = Engels voor bestand. Files is simpelweg meervoud.
Je verwijdert ze om schijfruimte vrij te maken, en 'diverse' problemen te voorkomen.

Is/ of kan dit een virus zijn?
Dat kan, maar hoeft absoluut niet zo te zijn :).

8FFBE65D-2C9C-4669-84BD-5829DC0B603C hoort bij de Adobe Flash Player in Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan