moet je voor een Random Reader (Rabo) betalen als je die nog nooit hebt gehad?

• Onderwerp starter Onderwerp starter bri3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bri3

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2009
ik heb een vraag als je nog nooit een Random Reader van de rabobank hebt gehad moet je er dan voor betalen??

alvast bedankt
Groetjes Brian
PS moet je er maandlijks voor betalen jaarlijks??

Zo'n Rabo Reader kan je gewoon gratis vragen aan de balie bij de Rabobank in de buurt.

Verder hoef je er ook niet maandelijks of jaarlijks voor te betalen, online bankieren is gewoon gratis.

Zo'n Rabo Reader kan je gewoon gratis vragen aan de balie bij de Rabobank in de buurt.

Verder hoef je er ook niet maandelijks of jaarlijks voor te betalen, online bankieren is gewoon gratis.

en met de computer aanvragen?
is dat ook gratis?

Je kan gewoon op rabobank.nl inloggen met behulp van je Rabo Reader, dat is ook volkomen gratis.

Als je de instructies volgt op de website krijg je een code om in te loggen op jouw rekeningnummer.

Al dit is volkomen gratis!

Als je meer vragen hebt, hoor ik het wel.

Je kan gewoon op rabobank.nl inloggen met behulp van je Rabo Reader, dat is ook volkomen gratis.

Als je de instructies volgt op de website krijg je een code om in te loggen op jouw rekeningnummer.

Al dit is volkomen gratis!

Als je meer vragen hebt, hoor ik het wel.

ik bedoel zo'n ding op internet bestellen op de rabobank site staat dat.
is dat ook gratis??
dan krijg je hem tog opgestuurt??(ik heb een jongerenrekening)( ik ben 17jaar oud)

Dat kan ik niet met zekerheid zeggen, je moet waarschijnlijk dan iets van administratie + verzendkosten betalen, maar ik heb hier geen ervaring mee.

Ik raad je aan gewoon naar de Rabobank bij jouw in de buurt te gaan, en er daar een te vragen.

je hebt ook een bank pas nodig ,en daar betaal je 7,25 per kwartaal voor

oke --vraag is opgelost-- ik heb genoeg info THX:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan