moet na @ vaak weer intikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiltop

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2004
bij intikken van mijn email adres, wordt de aanslag na het @ teken , vaak niet opgenomen , moet het dan nogmaals aanslaan

dit heb ik op verschillende computers , met verschillende keyboards

hebben hier meer mensen last van , en is er iets aan te doen

dus als ik xxxxxxx@msn.com in tik , wordt de m niet opgenomen

Staat bij jou onderin rechts op het beeldscherm NL en als je op het toetsenbordje hangt met je muis : Verenigde Staten (internationaal)?

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    28,7 KB · Weergaven: 47
ik woon in portugal , staat dus portugees , als ik op mijn keybord onderaan ga staan

anders klopt dit @ teken niet

Zelfde vraag maar dan net anders:
Staat daar Portugees als taal en VS internationaal onder het keyboard?

er staat portugees , moet wel omdat ik het keyboard in portugal heb gekocht (ivm @ teken)

wat bedoel je met onder het keyboard , onderop ?????

Als je simpelweg je muiscursor boven het toetsenbordje houdt (zie plaatje!) wát staat er dan voor taal ingesteld? Portugees? Verander dat dan eens naar Verenigde Staten (Internationaal)

Ik was er al een heel klein beetje bang voor dat dát niet zou gaan werken, want als het de oorzaak zou zijn geweest dan had je nog veel meer 'rare' dingen moeten ondervinden qua toetsaanslagen, maar goed, niet geschoten is altijd mis.

Wat staat er bij jou standaard onder dat toetsenbord icoontje?

zoals eerder gemeld portugees

omdat ik het in portugal gekocht heb

als ik us international kies krijg ik ²

Ah, ik dacht dat het Portugees alleen bedoeld was (2x) voor het linker icoontje, maar oké, helder.
Dan ben ik helaas bang dat ik de oplossing ook niet weet.

ik heb hier soms last van op internet probeer eens als je een standaart toetsenbord hebt de toetsen los te halen en van onderen schoon te mken misschien zit er iets tussen

(zou het niet proberen met een laptop ik dee er 3 uur over om een laptop knopje weer vast te krijge)

dat heeft weinig zin , daar ik het op 5 verschillende computers heb , waaronder mijn laptop , allemaal verschillende keyboards

alleen na het @ teken , en niet eens altijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan