Freakiej
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 20 apr 2005
Hallo,
Kzit met 'n klein probleempje, khoop dat jullie mij ermee kunnen helpen. Voor mijn zus moet ik een pc in elkaar zetten, de onderdelen heb ik online gekocht.
Zelf heb ik tamelijk veel ervaring met het inbouwen van verschillende onderdelen in de computer. Maar er is blijkbaar wat fout gegaan, of er is iets fout met de onderdelen.
Het zit zo:
Kheb een P4 die op 2.4 GHz draait met 512 MB-Ram gekocht. Dit is allemaal correct aangesloten.
Als ik de PC echter aanzet, krijg ik alleen maar zwart beeld. De monitor is verder in orde. De fan blijft op 1 toon achter elkaar doorzoemen, er is geen teken dat hij meer of minder warmte te verwerken heeft.
Wat ik zelf vreemd vond, is dat de warmtegeleidende pasta op de koeler, vastgesmolten is aan de processor.
Het moederbord kan trouwens de processor aan. Het is een AOpen MX46-800N.
Kortom, de computer laad dus de bios niet. Volgens mij kan dit aan het moederbord, processor of aan 't intern geheugen liggen. Denken jullie dat ook? Want dan stuur ik de technische dienst van de bestelsite erop af
Of kan ik zelf nog iets doen?
Kan iemand van jullie er wat mee?
HG,
Simon
Kheb een P4 die op 2.4 GHz draait met 512 MB-Ram gekocht. Dit is allemaal correct aangesloten.
Als ik de PC echter aanzet, krijg ik alleen maar zwart beeld. De monitor is verder in orde. De fan blijft op 1 toon achter elkaar doorzoemen, er is geen teken dat hij meer of minder warmte te verwerken heeft.
Wat ik zelf vreemd vond, is dat de warmtegeleidende pasta op de koeler, vastgesmolten is aan de processor.
Het moederbord kan trouwens de processor aan. Het is een AOpen MX46-800N.
Kortom, de computer laad dus de bios niet. Volgens mij kan dit aan het moederbord, processor of aan 't intern geheugen liggen. Denken jullie dat ook? Want dan stuur ik de technische dienst van de bestelsite erop af
Of kan ik zelf nog iets doen?
Kan iemand van jullie er wat mee?
HG,
Simon