mogelijk om extra scherm op deze pc aan te sluiten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

oost072

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2010
Berichten
2
Ik zit eraan te denken om een extra scherm aan te schaffen om deze naast me huidige 17inch scherm neer te zetten.

Is dit mogelijk en zo ja, hoe?

Zoals jullie kunnen zien zit er maar 1 ingang achter me pc voor een scherm.
[smallIMG]http://img152.imageshack.us/img152/7190/img00046201011142127.jpg[/smallIMG]

Specificaties: HP Compaq dc 7600, met windows xp sp1
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja, er zijn meerdere manieren.
Je kunt een videokaart plaatsen, met meerdere uitgangen (de uitgang van het moederbord wordt vrijwel altijd uitgeschakeld nl), en daar 2 beelschermen op doen, of een ander apparaatje gebruiken. Ik heb zelf de CMP USBVGA-10, dat is een klein kastje, om een vga op usb aan te sluiten. Het werkt gewoon op xp, dus zou bij jou ook moeten kunnen.


Edit: ik zie net dat er ook de -url=http://www.todotipo.nl/show/product/1001439,2321,cmp-usbvga11.php]CMP-USBVGA11[/url] is, waar je ook een dvi scherm kan gebruiken, en hij is iets goedkoper :p
 
Laatst bewerkt:
ok bedankt voor de snelle reactie man!

maar vind het wel erg prijzig, en krijg ik hierdoor wel echt een extern bureaublad of gewoon 2x hetzelfde bureaublad op beide schermen? (het is namelijk de bedoeling dat ik met meerdere excel en word bestanden op de verschillende schermen kan werken.)

Ben verder niet handig met pc's, maar is het niet mogelijk om uit een oude pc de uitgang over te zetten en die zeg maar in te bouwen op me huidige pc? of is er een andere goedkopere manier?

Gr
 
B

Inderdaad het is wel prijzig..
maar je kunt zelf kiezen of je op beide monitoren het bureaublad wilt of je kan ook 1 externe instellen dan kan je vensters erheen slepen dan heb je gewoon 2 verschillende bureabladen.

:thumb:
 
Leuke oplossing
Voor dat geld heb je ook een nieuwe videokaart; zou toch mijn voorkeur zijn

Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan