Vinzahammed
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 sep 2011
Ik heb zojuist een geluidskaartje (X-fi xtreme gamer als ik me niet vergis) 2de hands van een vriend gekocht en ik weet niet of deze kaart wel met de juiste voorzorg is vastgepakt i.v.m statische ontlading (vriend zegt van wel, maar geloof 'm niet
).
Mijn vraag was nu of de rest van mijn componenten risico lopen als ik deze geluidskaart aansluit op mijn moederbord. Vooral als de kaart wellicht bij de contactpunten is vastgepakt terwijl mijn vriend statisch geladen was.
De reden dat ik de geluidskaart er trouwens in wil is vanwege betere geluidskwaliteit, en geen verlies in cpu-kracht waarvan je wel last hebt met een onboard geluidskaart.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen en alvast bedankt.

Mijn vraag was nu of de rest van mijn componenten risico lopen als ik deze geluidskaart aansluit op mijn moederbord. Vooral als de kaart wellicht bij de contactpunten is vastgepakt terwijl mijn vriend statisch geladen was.
De reden dat ik de geluidskaart er trouwens in wil is vanwege betere geluidskwaliteit, en geen verlies in cpu-kracht waarvan je wel last hebt met een onboard geluidskaart.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen en alvast bedankt.