Mogelijk (windows) sneltoets probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter DC80
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DC80

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jun 2011
Hoi Iedereen,

Graag wil ik jullie een probleem voorleggen welke ik zelf nog niet heb kunnen oplossen. Mijn vraag gaat over de sneltoetsen binnen windows 7.

Het probleem bestaat uit het volgende:

Er zijn een aantal toetsencombinaties mogelijk met de windows toets. Een voorbeeld hiervan is als je de verkenner wil openen dan druk je op win-E of als je iets wilt uitvoeren dan druk je op win-R. Mijn probleem heeft hier een verband mee namelijk dat ik dezelfde toetsen kan gebruiken maar dan zonder de windows toets.

Dit is ontzettend vervelend wanneer ik een document aan het typen ben en iedere keer mijn computer op slot springt of ik de verkenner open. Na een tijdje googlen naar wat het probleem hier mee is heb ik niets kunnen vinden.

Ik heb het gevoel dat dit een instelling is maar ik deze niet kan vinden. Daarom wil ik jullie vragen of een van jullie een idee heeft wat dit kan zijn en hoe ik dit op kan heffen.

Met vriendelijke groet,

DC80

Zou het kunnen zijn dat je er een apart progamma voor moet installeren (driver)

Het toetsenbord zelf kan natuurlijk ook kaduuk zijn.
Hang er eens een ander aan.

Dat is een optie maar dat had ik al uitgeprobeerd maar het probleem blijft.

Ik denk/vermoed dat het te maken heeft met plaktoetsen of iets wat er voor zorgt dat mensen met een beperking beter met een toetsenbord kunnen werken. Echter heb ik er geen idee van welke instelling dit is.

Dank je wel voor het idee.

Met vriendelijke groet,

Iwan van Dam

Ga eens naar start->configuratiescherm->toetsenbord->hardware->eigenschappen->stuurprogamma->verwijderen.

Opnieuw opstarten, dan wordt hij opnieuw geïnstalleerd met de standaard instellingen.
Waarschijnlijk lukt dit wel.

Sinds wanneer heb je dit probleem?
En sinds wanneer heb je deze PC met windows 7?
Als je het aan het begin niet hebt kun je misschien je systeem herstellen.
Als je denkt dat het aan de plaktoetsen ligt kun jein het configuratiescherm naar Plaktoetsen zoeken.
Succes!

Ps. ik vraag me af hoe je toch met gedult zo'n post kan zetten op dit forum! :o

Goede aanvulling van bluetooth.

start->configuratiescherm0>rechtsboven invoeren plaktoetsen, en dan links naar beneden scrollen, daar staat een optie in de trand van "hoe het toetsenbord zich moet gedragen.
Daar kun je e.e.a. aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan