Mogelijke hacker '' tegenhouden'' ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

princessjuh

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
Hallo helpmijers!

Stel als je vermoed dat iemand je gaat hacken van msn, wat moet je dan doen zodat ie het niet kan doen? Ik heb helemaaaal geen verstand van hackers en hoe ze alles doen enzo..
Ik heb hem al geblokt en verwijderd en ik heb mijn contactpersonen opgeslagen, en ik weet dat als ik een vreemd bestand tegenkom ik het niet moet opslaan/downloaden of dergelijke.
Maar is dit wel genoeg?
Graag meer uitleg!

Mvg, H

Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken dat iemand vanaf msn hackt. Je moet gewoon geen bestanden van deze persoon aannemen. Als deze persoon je al wil hacken (wat met een firewal voor de meeste personen onmogelijk maakt) zal deze het zeker niet via msn doen. Dit is praktisch onmogelijk. Als je er zeker van wil zijn dat je veilig bent, download dan een firewal.

Bedankt voor het reageren :thumb:
Maar is de firewall die al standaard in windows zit niet genoeg :eek:?

Mwah, eigenlijk wel. De gemiddelde scriptkiddy die roept "dat 'ie je gaat h4xx0rren", weet meestal nog niet eens wat een socket is. Als computers via MSN hackbaar waren, hadden er meer mensen een probleem.

Inderdaad geen iWantToStealYourPreciousData.exe accepteren. Dan is er weinig aan de hand. De standaard windows firewall doet het trouwens prima, als ie goed geupdate is :)

Ik zou gewoon een firewall als zonealarm erop zetten. Heb geen overtuigde ervaring met de windows firewall..
En als je bang bent dat iemand je msn accoutje gaat hacken, vervang dan je wachtwoord :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan