Mogelijke problemen met update: KB951978 en KB951748 | Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuls

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Berichten
86
Hallo,

Zojuist heb ik de automatische update van microsoft uitgevoerd. Vervolgens kreeg ik na het opstarten geen internet meer. Ik heb KPN gebeld en samen met hun ben ik erachter gekomen dat het probleem daadwerkelijk door de update was ontstaan. Doordat ik bij SOFWARE de update weer heb verwijderd doet mijn internet het weer. Waarschijnlijk zit er een bug in de update aangezien ik voor de KPN-medewerker de tweede persoon was met een dergelijk probleem.

Dus hierbij de tip, wacht even met updaten.

Ik heb tevens Windows XP. De update is bij mij vandaag op 09-07-08 binnengekomen. Waardoor deze bij anderen geen probleem geeft is mij een raadsel (ben nou niet zo'n ster in computers). Maar dit leek er bij mij uit te komen, aangezien het internet het weer doet.

KB951748 beveiligingsupdate voor Windows XP is de titel.

Schuls
 
Laatst bewerkt:
Weet je ook precies welke update het probleem heeft veroorzaakt bij jouw computer?
 
Misschien handig om het het Update nummer en gegevens te vermelden zodat we weten om welke update het gaat.

Ik heb vandaag de laatste updates van Vista binnengekregen en geen problemen gehad. Maar je vermeld helaas niet of de updates voor XP of Vista waren. Ook handig om er even bij te vermelden.
 
Ook KPN hier, zojuist ik dacht 4 nieuwe updates binnengehaald en geinstalleerd.
Restart en ik zit gewoon zonder problemen dit te tikken op Internet op een XP machine.

[edit] even opgezocht om welke update het ging [/edit]

Ik heb even gezocht, maar ik vergis me, het waren er 2
KB951978 en KB951748
 
Laatst bewerkt:
ik heb ziggo(multikabel) ook vanmorgen updates binnen gehaald ,geen proleem na reboot,ik had 3 updates
maar hoorde van iemand die ook geupdate had ook geen internet ,ziggo gebeld en er waren er al 20 die problemen hadden vanmorgen
 
Titel even aangepast.
Maakt het wat duidelijker.

Ook maar even verplaatst naar Windows XP sectie.
Past daar wat beter.
 
Laatst bewerkt:
Heb dit ook gehad, hing samen met ZoneAlarm free firewall.
Schakel ZA even uit en probeer nog eens. Evt. andere firewall installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan