Mogelijkheden nieuw moederboard?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hurbyy

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
Ik wil mijn PC upgraden met een nieuw moederboard.
Maar dan hou ik natuurlijk mijn oude videokaart, voeding etc.
Nu was ik aan het kijken naar dit moederboard: http://www.alternate.nl/html/search/result.html?

Dus ben ik een beetje aan het kijken geweest of dat te combineren is met de andere hardware. En ben gaan zoeken bij de info over dat moederboard
Nu zijn er twee dingen waarover ik twijfel. Eigenlijk 3.

Het 1e is dit: Voeding: ATX12V 2.0 (24-polig + 4-polig)
Nu is mijn huidige voeding ook ATX12V alleen dan 2.2. Is dat een probleem?
(mijn voeding: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16817341016)

Het volgende 'probleem' is dit, namelijk dat mijn huidige moederboard ATX is en deze miniATX. Zal dit moederboard dan wel gewoon in mijn kast passen?
En mijn videokaart is nogal groot (de nvidia GTX260) zal deze videokaart dan wel op dat moederboard passen?

Kan mogelijk zijn dat ik nodige info heb weggelaten of een domme vraag stel, ik heb namelijk niet zo veel verstand van al die hardware dingen.

Anyway alvast bedankt :)

Hoi..

Link naar het mobo doet het niet.En waarom een nieuw mobo?Welke processor en geheugen moet daar dan op?

Voeding mag geen probleem zijn.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle reactie :).
Oh dom dat ik niet had gecheckt.
Uhm www.alternate.nl en dan linksboven bij search deze intikken: Upgrade Kit MSI 880GM-E41/X4 640/4GB

De reden voor nieuw moederboard is omdat ik blue screens krijg. Ik heb een aantal keren windows opnieuw geinstalleerd met de goede drivers en een nieuwe videokaart met voeding aangeschaft.
Als ik me het goed herinner ook nog een nieuwe harde schijf. Dus ik dacht laat ik dan maar voor een nieuw moederboard gaan.

Ok....het is dus een heel setje...:p

Voeding geen probleem,kast geen probleem,kaart geen probleem.
(Ik ga er wel vanuit dat je zelf bewust voor deze gekozen hebt).

Ja ik wel een beetje gekeken of het zou lukken. Maar ik was bang dat ik dingen over het hoofd had gezien.
Iig dat is mooi dan ga ik het morgen even uitproberen.
Thnx voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan