mogelijkheid om een map te beveiligen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

sherpa14

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Op kantoor kunnen we zelf in beperkte mate mappen aanmaken. Bestaat de mogelijkheid om deze mappen te beveiligen?

Je kan hem verbergen, of je kan er middels een programma een password op zetten.

Mvg PaTRICK

in dit topic zijn 2 links gegeven voor een map te beveiligen--->>> klik <<<---

klik met de rechtermuisknop op de map die je aangemaakt hebt en gaat naar het tabblad security, dan kun je jezelf als gebuiker rechten geven tot de map en tegelijkertijd rechten van anderen aanpassen of verwijderen.

Geplaatst door Ellen82
klik met de rechtermuisknop op de map die je aangemaakt hebt en gaat naar het tabblad security, dan kun je jezelf als gebuiker rechten geven tot de map en tegelijkertijd rechten van anderen aanpassen of verwijderen.

Geen tabblad "security" wel "sharing en security" ; is het dat wat je bedoelt? :confused:

Geplaatst door maikel9
in dit topic zijn 2 links gegeven voor een map te beveiligen--->>> klik <<<---

encrypt gedownload en op mijn privé machine geplaatst. Gaat makkelijk. Nu nog mijn werkgever overtuigen. Bedankt alvast.
:thumb:

security

nee sorry,

als je met je rechtermuisknop klikt op de map die je zojuist hebt aangemaakt ga je naar de properties. In de properties heb je een tebblad security, dat is wat ik bedoel.

suc6!

Geplaatst door sherpa14

encrypt gedownload en op mijn privé machine geplaatst. Gaat makkelijk. Nu nog mijn werkgever overtuigen. Bedankt alvast.
:thumb:

graag gedaan :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan