MOH Airborne beeldverhouding

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienbos

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Hallo allemaal.
Als ik Airborne wil spellen krijg ik een vervormd beeld. Hij speelt breedbeeld af op een 4:3 scherm.
In de read-me file staat dit erover:

You may experience problems attempting to run the game with a
monitor set to "portrait mode"--that is, if your monitor is set
to display content vertically instead of in a traditional 4:3 or
16:9 aspect ratio. Medal of Honor Airborne Demo only
supports monitors running in standard 4:3 modes or widescreen
16:9 modes.

IK heb al in de instellingen gekeken maar het lukt mij niet om het goed te zetten. Ik heb een Nvidia 7900 kaart.

Wie kan mij helpen?

Heb je de nieuwste driver van je videokaart al es gedownload en geinstalleerd? Misschien dat dit een uitkomst biedt.

Demo

Maar heb je een demo of de orginele wat als het demo is hebben ze mischien de beeld een beetje anders gemaakt zo dat je het zat wordt en de echte MOH koopt?

Maar heb je een demo of de orginele wat als het demo is hebben ze mischien de beeld een beetje anders gemaakt zo dat je het zat wordt en de echte MOH koopt?

Dat is echt niet iets wat ze met opzet zouden gaan doen.

Het gaat hier om een wat meer technische vraag die zowel in de demo als in het volledige spel voor zou kunnen komen. Dat is waarschijnlijk zo geprogrammeerd in de game-engine.

Ik ben nog eens verder gaan kijken in de Nvidia instellingen. Er is nog een instelling die r voor zorgt dat je beeldscherm niet automatisch beeldvullend is. Deze uitgeschakeld en probleem opgelost.
In ieder geval bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan