MoH Airborne instaleert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

pienasu

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
Hallo

Ik had MoH Airborne op mijn computer lopen, echter na instalatie van patch 1.3 gaf hij een foutmelding dat het spel niet meer werkte ( wat de precieze foutmelding was weet ik niet meer). Dus ik heb hem gedeïnstalleerd en ik wilde hem daarna opnieuw installeren. Hij komt begint goed, vraagt code en gaat het physixs gedeelte instaleren en dan stopt hij met de installatie. Geen fout melding helemaal niks hij stopt gewoon. De computer cracht ook niet niks. Mijn systeem loopt op Vista 32bit. HELP tis mijn favoriete spel.

Gr. Pierre

Ben je er zeker van dat er geen resten van het spel zijn achter gebleven na de deinstallatie? Zo niet, zoek je pc even door en verwijder alles van het spel en scan daarna even met Ccleaner op fouten.

Niks , ik heb de map handmatig verwijdert en meet CCleaner de rest gezuiverd, nog steeds blijft hij op hetzelfde punt steken.

Je hebt het spel om mee te beginnen al verwijdert door de map weg te gooien?

Dan kan je er wel vanuit gaan dat er toch nog ergens iets is achter gebleven. Staat het spel nog in je softwarelijst? En had je de eerste keer ook problemen met het installeren?

Nee hij staat ook niet meer in de software lijst en de eerste keer installeerde hij zonder problemen, heb hem ook altijd goed kunnen spelen. Ik heb onlangs wel de nieuwste Nvidia driver geïnstaleerd (180.nogwat) misschien dat daar eeen probleem ligt??

Zou kunnen, maar je hebt me nog niet overtuigd dat je op zoek bent geweest naar resten van de oude installatie.

Zoek daar nou eerst naar, want er zijn meer spellen ndie niet of niet goed installeren als er nog resten zijn. Gebruik desnoods de zoekfunctie van windows en kijk ook op andere partities. Kan heel goed zijn dat er ergens anders nog een map met save games staat oid.

Ik heb nu denk ik alles verwijderd, stond inderdaad nog een mapje op de ander schijf, maar nog steeds niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan