MOH Airborne

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yanntie23

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2011
Ik heb MOH Airborne gedownload..
Hij is geinstalleerd en de crack heb ik gekopiieerd naar die map..
Maar als ik nu het spel wil openen via die crack geeft de computer aan dat ik wxmsw262u.dll mis op mijn computer..
Wat is hier het probleem en hoe kan ik dit oplossen???

Mod edit

Deze vraag heb je vandaag al een keer gesteldt.Het is niet wenselijk(lees toegestaan)wederom dezelfde vraag te stellen.
Ook zou ik je als advies meegeven om eens een keer te reageren in andere topics van van je.Je hebt al een paar vragen gesteldt en er zijn leden die moeite doen voor je.Maar een reactie/feedback van je blijft maar achterwege.

Sectiemod zal deze sluiten.

Koop gewoon het echte spel!

De meest gedownloade games hebben soms fouten of de crack werkt niet,
Kortom koop het spel dan gewoon ! Trouwens als iedereen blijft downloaden kunnen net zo goed alle game winkels etc, sluiten ! Want als iedereen blijft downloaden waarom zou je dan nog in de winkel een nieuw spel kopen voor 40-60 euro

Heb je de crack wel op de juiste plaats gezet? Tijdens het kopiëren van de crack moet de originele .exe vervangen worden.

Indien de crack wel in de juiste map staat, dan zou je dat dll-bestand kunnen downloaden en daarbij kunnen plaatsen. Ik weet alleen niet of dit gaat werken. Ik heb even gegoogled en zag dat dit probleem veel voorkomt bij gedownloade games.

Mocht je het spel willen kopen, dan kan ik je aanraden om de Medal of Honor: 10th Anniversary Edition aan te schaffen. Deze kost 20 euro en daarvoor krijg je de eerste 5 MOH spellen (incl. Airborne).

slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan