MOH Allied Assault werkt niet/slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoerd44

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2007
hallo,
ik heb het spel Medal of Honor Allied Assault gekocht, en geïnstalleerd.
maar als ik het spel opstart, hakkelt ten eerste de EA reclame. vervolgens als ik bij het hoofdmenu hoor te komen, blijft mijn beeld heel donker en zie ik vaag de vormen van het hoofdmenu. als ik op ctrl+alt+del (taakblad) druk en dan medal of honor weer aandruk doet hij het wel en komt het (gewone) hoofdmenu in beeld. maar als ik speel op de laagste resolutie hakkelt mijn beeld, en loopt hij af en toe vast!!!

de stysteemeisen voor het spel en wat ik op mijn pc heb zijn:
Processor
Recommended: Pentium 4 or Athlon XP
ik heb: Pentium D CPU 2.80GHz

CPU Speed
Recommended: 2 GHz
ik heb: 2.80 GHz Performance Rated at 5.04 GHz

System RAM
Recommended: 512 MB
ik heb: 1021.9 MB

Operating System
Recommended: Windows XP
ik heb: Microsoft Windows Vista Home Edition (Build 6000)

Video Card
Recommended: 128 MB AGP Video Card with DirectX(R) compatible drivers (GeForce FX / Radeon 9600)
ik heb: NVIDIA GeForce 7300 SE (GeForce 7300 SE)

ik snap het niet!!! want volgens: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
heb ik zelfs meer dan wat aanbevolen (dus niet alleen vereist) voor het spel is!

mijn directX is ook 10.0 en je hebt 8.1 nodig
geluid werkt steeds wel dus daar kan het niet aan liggen.

ik heb zelf de gegevens die systemrequiremenstlab.com me gaf gecheckt en die zijn ook juist...

weet iemand waar dit aan kan liggen ?
ik heb namelijk geen iedee:(:confused:

Laatst bewerkt:
ik heb gehoord dat veel games nogal problemen hebben met Vista, dus misschien...
maar dit is slechts een suggestie, waar je waarschijnlijk niets aan hebt, maar wilde it toch meededelen. misschien iemand anders?

leon

(heb vroeger de game gespeelt, en je pc kan dit spel meer dan makkelijk hebben)

De laatst nVidia Video drivers voor Vista geïnstallerd?

Lees dit ook even.

Overigens ondersteund die kaart DirectX 9, en Vista gaat wel tot 10, maar dat heeft alleen nog de nVidia 8000 series.

En dat spel draait hier prima in Vista, waar het probleem dan ook ligt, is mij ook onduidelijk, misschien toch die drivers.

nee, de drivers heb ik nog niet geïnstalleerd... maar dat ga ik doen

maar die update's die dwnload de pc toch automatisch ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan