ik heb pas weer de orginele medal of honor en call of duty gekocht {was ze kwijt } maar als ik ze op wil starten dan sluiten ze af zonder enige melding of fout.dan gebeurt er dit1. De vensters met play en zo komen wel maar als ik play druk krijg ik een zwart scherm {normaal denk ik}maar daarna krijg ik een wit scherm {heel kort} en dan sta ik weer terug op desktop. 2. Ik speel deze spellen op een pc met een amd 3000+ processor 2gigh geheugen en een 9600 ati radeon ik heb de nieuwste drivers en directx en ik heb regcure laten lopen en ik heb gescand op virussen {avg} en heb schijfopruiming gedaan en gedefragmenteerd en andere spellen spelen wel. 3.Waar zou dit aan kunnen liggen ik begrijp er niks van.4. O ja en ik heb 3dmark laten lopen voor het testen van mij video kaart en mij cpu en geen problemen gevonden.4. Ik heb wel gezien dat in my hardware dat er geen stuurprogamma zijn voor mij moederbordbronnen en numerieke gegevensprossesor en mij nvidia nforce pci system management ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft .Ik ben niet helemaal onwetend van computers maar ik doe niet graag dingen die ik niet begrijp ik heb nog een veel snellere computer maar die gebruik ik liever niet voor spelletjes. ik koop binnenkort een nieuwe spelcomputer maar ik wil deze aan mij 12 jarige neefje geven, en hij houdt van deze spellen dus ik hoop dat iemand kan helpen bij voorbaat dank van mij en mij neefje Afz.peter.d
Laatst bewerkt: