MOH problemen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

TinyTim

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2002
Berichten
26
Deze is denk ik echt voor de "die-hards" Ik kom er niet uit!!!

Probleem:
Ik heb laatst (ORIGINELE) Medal of Honor en het vervolg Spearhead ge-deinstalleerd.

Nu wilde ik ze weer installeren> ging allemaal prima.
Zowel Mohaa als Spearh. werkte perfect!

Alleen ging het mis bij de multiplayer via Gamespy.
(werkte voor de deinstall. prima)

Mohaa (deel 1) werkt met multiplayer op versie 2.0
Bij Spearhead installeerd hij zelf de noodzakelijke patch versie 2.11.

Echter na het opnieuw installeren, had ik opeens de oudere versie van Gamespy. Geen probleem werkt hetzelfde alleen de skin is anders.
Het echte probleem is als ik inlog op een server om online te gaan spelen geeft hij doodleuk aan dat ik de oudere versie gebruik, 2.0 dus! Terwijl ik de patch 2.11 echt heb geinstalleerd! Installatie verliep perfect.

Ik alles opnieuw eraf gehaald. Ook de sleutels en alle bestanden wat ook maar iets met mohaa, spearhead of EA games te maken had eraf gehaald.

Maar wat ik ook doe bij het opnieuw installeren of deinstalleren...hij bljft aangeven dat ik de 2.0 versie gebruik bij de multiplayer. Dus ik kan niet inloggen!!

Wat moet ik doen?
Reacties graag in jip en janneke taal, want zo'n expert met computers ben ik ook weer niet!
Complimenten aan degene die dit probleem kan oplossen! Ben benieuwd!
Alvast bedankt!
Groeten, Tim ( tim1974@zonnet.nl)
 
heb je echt niet de illegale?? want anders moet je even een crack voor versie 2.11 vinden...(mag geen sites zeggen)
 
Absoluut de originele!!
Heb in het verleden wel een kopie van Mohaa gehad, maar dat gaf helemaal teveel problemen vandaar nu het origineel.
Ik heb Windows 98 se en voldoe aan alle systeemeisen.
En trouwens voor de deinstallatie heb ik nachten gespeeld, werkte allemaal prima!!! Pas na de de-installatie kreeg ik dit probleem!
Gr. Tim
 
voor MOHAA spearhead is er al weer een nieuwe update uit (2.15 volgens mij??) probeer die eens te installeren
 
2.15 kan ik pas installeren als ik 2.11 erop heb staan...en dat is juist het probleem :-(
 
Nee, heb ik ook geprobeerd.... hij installeerd 2.11 gewoon. geeft bij multiplayer aan dat ik nog steeds 2.0 gebruik.
Ook als ik 2.11 installeer en dan 2.15 wil installeren geeft hij aan bij de installatie van 2.15 dat ik 2.11 nodig heb en dat die patch NIET geinstalleerd is..... om gek van te worden.......
Heb net weer de hele registratie met alle keys verwijderd....voor de honderduizendste keer alles opnieuw geinstalleerd....maar nee hoor.....
 
ik heb daar ook een probleem mee nl. ik heb ook mohaa en spearh. en als ik multyplayer wil spelen, vraagt hij ook op 2.11. deze heb ik gedownload en als ik die wil installeren moet ik eerst mohaa spearh. registreren maaruuhhh, als ik dat wil doen staat er bij land enzo geen belgie of nederland te bekennen dus ik kan hem niet registeren. ook op een engels adres of zo lukt het niet. WAT MOET IK DOEN????

o ja, ik kan wel on-line spelen maar alleen op de servers die in het geel staan. en meestal zijn dat er 1 of twee en meestal zijn ze volzet of staat e gewoon server full.
 
Ik heb het probleem opgelost!
Als je de originele games hebt:
Download de patch 2.0 > 2.11. Deze is aanmerkelijk groter (54 mb) dan die op de cd van Spearhead staat.
Ik weet niet waarom, maar deze patch werkte wel.
Het werkt dus alleen als je de originele (dus geen kopie!) hebt.
Voor kopieen kan je een illegale patch downloaden, maar daarvan mag ik je op dit forum geen adres geven.

Voor de originele zie:
http://www.3dgamers.com/dl/games/medalofhonor/Missions/mohaash_patch_20_to_211.exe.html

Hoop voor je dat het lukt!
Gr. Tim
 
is die versie ook in het nederland te krijgen of maakt dat niet uit? opdat mijn spearhead bij mij nederlands is.
 
Ik heb ook de NL versies. Hij werkte bij mij.
Laat maar ff weten of het gelukt is.
gr. Tim
 
Blij dat ik je heb kunnen helpen! Ik weet namelijk hoe frustie het is niet te kunnen online-en!
Misschien "knal" ik je nog wel eens in een of ander veld van Mohaa overhoop!
Mzzl! Tim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan