MoHAA Deluxe Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lonnilt

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Ik ben een groot fan van MoHAA, alleen heb ik er het laatste jaar niet van kunnen genieten. Ik had namelijk het bekende probleem dat er op een systeem met WinXP een internetverbinding wordt gezocht door MoHAA zodat spelen onmogelijk werd. Wanneer ik de 1.11 patch installeerde, deed MoHAA het echter wel, maar lag mijn internetverbinding er juist compleet uit...:8-0: Ook andere bekende trucjes hielpen niet.

Maar nu las ik tot mijn grote blijdschap over de Deluxe editie, die ik graag aan mijn collectie zou willen toevoegen...maar dan wil ik wel zeker weten dat dat probleem niet weer bij mij kan optreden...weet iemand hier iets meer over, zodat ik ff goed kan overwegen of ik de gok kan wagen? :)

Ja, volgens mij wel.

Maar waar het om gaat: doorgaans integreren ze alle patches bij zo'n speciale editie, zodat die zich automatisch installeren en je dus meteen een up-to-date spel hebt. Toen ik ZELF patches installeerde (op een gewone MoHAA-editie) ging het dus verkeerd, dus ik vraag me af of iemand ervaring heeft met deze editie of een GOTY ofzoiets en kan vertellen of mijn probleem zich misschien niet voordoet als je deze editie gebruikt...:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan