mohaa installatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurggen

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2005
Hallo,

ik heb zonet xp opnieuw geinstalleerd en dus ook mohaa om online te spelen. Maar toen ik op 46% bij de installatie kreeg ik de volgende melding:

Componentoverdrachtfout:

Component: Sound AmbStereo File
Bestandsgroep: Sound AmbStereo File
Bestand: D:\Data.2.cab
Fout: Gegevensfout( cyclische redunantiecontrole)

Ik dus aan het googlen geslagen en daar vond ik wat ik al vermoedde:de cd werkt wrs niet meer. Vanwege de krassen onleesbaar geworden.
Maarr,ik probeerde de installatie op een andere pc en daar kwam ik moeiteloos voorbij de 46 %,daar ging de installatie vlot.

Iemand een idee waar de fout kan zitten. Ik ben een schone instaalatie begonnen,dfus daar ligt het niet aan.

jurggen

wat je kan proberen is om de cd te instaleren via je brander.
deze is wat minder gevoelig dan je dvd-romspeler

mocht dat niet lukken moet je je cd even opnieuw branden op de pc waar hij wel op werkt.

Lekker snel!

Ik heb het de eerste keer wel gewoon gedaan met een cd-r speler dus daar ligt het verschil niet in hoor. Volgens jou moet ik de cd gewoon opnieuw kopieren op de pc waar het wel werkt?

Ik vindt het eigenlijk heel raar dat het op m'n ander pc niet werkt...

thansk voor de tips in ieder geval

jurggen

Wel iemand nog een idee,wat het probleem kan zijn?

jurggen

ik denk dat de lezer van jou pc wat gevoeliger is dan die andere pc.
brand die cd eens op eer cd rw.
dan weet je gelijk of het daar aan legt, en het kost je geen cd.

Kan nog tegenvallen hoor het copieren van je originele cd, maar het installeren zou moeten werken (dan eerst alles wat erop staat naar de harde schijf en dan terug branden)

En dan spelen met de originele erin, zou moeten werken

groeten'

wellicht als je er een image van maakt, dat je hem dan opnieuw kunt fikken/installeren.

Probeer eens op een doekje. Wasmiddel met een beetje water. dan goed inwrijven en laten drogen.
Helpt meestal ook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan