MOHAA multiplayer vragen voor onderzoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

zinksteen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2007
Berichten
1
Hallo allen,

Ik ben student aan de Universiteit in Utrecht en volg momenteel het vak Gamecultuur. Ik doe hierbij onderzoek naar de rol van de Tweede Wereldoorlog in de

game MOHAA. Dit vind ik interessant omdat er bijvoorbeeld in een tekst van MacCallum-Steward wordt gesteld dat het historische aspect van games niet van heel

groot belang is. Door een accurate historische context aan de game toe te voegen zijn de game designers in staat de beschuldigingen tegen gewelddadige games

van zich af te slaan. Dit omdat de games gebaseerd zijn op gebeurtenissen zoals die daadwerkelijk in de geschiedenis hebben plaatsgevonden.

Nu heb ik een aantal vragen over de multiplayer van MOHAA geformuleerd. Het zou erg relaxed zijn als je ze zou willen beantwoorden!

1) In welk team speel je het meest, en waarom kies je voor dat team?
2) In hoeverre voel je je bij het land/de landen waarvoor je vecht betrokken tijdens het spelen van de multiplayer?
3) Op welke manier komen volgens jou specifieke elementen uit de Tweede Wereldoorlog naar voren in de multiplayer?
4) Speelt de Tweede Wereldoorlog uiteindelijk een belangrijke rol in de multiplayer?

Nogmaals, alvast bedankt!
Dino
 
Ik zie nergens dat je toestemming hebt om een enquete op Helpmij te houden.

Uit de huisregel;
Enquêtes's mogen alleen geplaatst worden nadat ze ter goedkeuring zijn aangeboden aan het bestuur.

Je kunt toestemming aan het bestuur vragen via bestuur@helpmij.nl

Voorlopig sluit ik deze topic daarom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan