Mohaa online spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Via www.mohaaservers.nl heb ik een aantal servers tegengekomen, waarmee ik wil meespelen. Als ik connect krijg ik de melding dat ik binnen 15 seconden gedesconnect word wegens het niet draaien van de dmw client. Ik weet niet eens wat een dmwclient is, maar goed ik ga dus naar dmwworld en installeer de dmwclient. Ik maak een dmw account en ik log keurig in. Firewall houdt ook allemaal niets tegen. Toch blijf ik de melding krijgen dat ik binnen 15 seconden gekickt word. Wat doe ik verkeerd? En waar is een dmw client voor/

DMW is anti cheat software voor MOHA servers.
Heb je de faque al doorgelezen?
Misschien moet je enkele bestanden aanpassen zodat DMW zich daar niet in gaat verslikken.
Of je gooit eindelijk die aimbot en wallhack de deur uit. :p

In multiplayer AA of Spearhead de servers zoeken heb je wat meer mogelijkheden, ik gebruik ook wel een paar mods, niets ernstigs :p , maar ik wordt er daar niet afgegooid.

Spearhead 2.15 werkt het pretigst, blijven je servers tenminste staan.

Hm. Waar zoek ik die servers? Okee, multiplayer, meedoen aan spel, internet spel, en dan? Ik klopte daarop tot nog toe een ip adres in dat ik op mohaaservers had gezien.

Welk IP adres moet ik inkloppen in de opties van DMW client? En moet ik voor DMW nog wat instellen in mijn router?

Aimbot en wallhack heb ik niet, ik kan me voorstellen dat dat cheats zijn.

Laatst bewerkt:
Gebruik dat hele DMW niet, laten zoeken en je ziet ook gelijk of er nog plaats is of hoeveel spelers er zijn, alleen spelen schiet niet op.:p

Je kunt idd een ip adres van een server opgeven, maar dan weet je niet hoeveel spelers er zijn.

En poorten op mijn router openen gebruik ik alleen als ik een spel wil hosten, maar geen Mohaa, daar stikt het al van.

Een domme vraag mischien, maar hoe zoek je dan? Zoekt mohaa soms het hele internet door.

Bij multiplayer, join internet game en browse internet servers, duurt even, maar dan heb je ook wat.

Als de server vol is, moet je dat weer doen, vervelend, in Spearhead blijven ze staan, er is wel een modje voor, maar die kan IK niet meer vinden.

Okee leuk! dan gaan we rammen. Zijn er ook speciale noobservers voor niet zulke scherpschutters zoals ik?

Free play is wel grappig, en dan met de bazooka, je raakt altijd wel wat.:evil:

Het grote probleem is de 1st person look, je ziet van alles niets en door de kleuren van de soldatenpakjes herken vaak te laat je tegenstander.

In een 3rd person look, een modje, zie wel wat meer, maar dan kun je van een pure server afgegooid worden.

Al met al, er zitten veel noobs op die servers.
En je kunt altijd eerst oefenen in single mode.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan