Mohaa patch 1.11

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Vraagje. Ik heb de illigale versie van Mohaa, maarre nou wil ik patch 1.11 dutch installeren, maar nou staat er op zo'n venster: Deze versie is alleen voor de nederlandse MOHAA. Maar ik heb hem illigaal dus ik weet niet uit welk land hij komt, weet iemand waar je dat in het spel kunt zien.

PS: je mag hier over vragen, maar geen links vragen :)
 
Dat komt omdat de mohaa.exe overschreven wordt en er dus weer een beveiliging op komt.... Meer zal ik er niet over zeggen, want ik denk dat dit een grensgevalletje is van wat wel of niet mag...
 
Bedankt.

Bedankt:thumb:

NJieuw probleem, telkens als ik een server wil joinen krijg te zien 'server internet connection timed out' bij elke srever hoe komt dit/hoe los ik eht op ?:confused:
 
Niet... Met een illegale game kan je niet op een server komen. Met LAN (netwerk) heb je geen probleem.
 
als je de game instalt zie je toch of het engels of nederlands is .connect/verbinden?. en de time out krijg je zowel bij de illie versie als bij de orgie.heb ze bijde en bijde kunnen online.5 van de 10 keer time out...


heb al mijn game's dubbel illegaal en legaal.
ik ga echt geen 50/80 euro betalen als ik niet zeker weet of het wel een spel is die ik wil hebben.
 
Laatst bewerkt:
met een illegale versie kun je wel op een server komen,
dat maakt niets uit.

het zou kunnen zijn, dat je bij een verkeerde server probeerd te joinen

als jij versie 1.00 hebt bv, moet je ook bij servers die op 1.00 joinen.
probeer je bij 1.11 te joinen, dan krijg je time out
 
Re: Bedankt.

Geplaatst door game-master
Bedankt:thumb:

NJieuw probleem, telkens als ik een server wil joinen krijg te zien 'server internet connection timed out' bij elke srever hoe komt dit/hoe los ik eht op ?:confused:

Je gebruikt een serial voor MOHAA die op de black-list van de server staat en dus kom je er niet in.
 
dat kan.

Dat zou best kunnen NLspecial, maar ik heb hem van iemand die hem orgineel heeft. Maar dat is dan gek want ik heb net patch 1.11 gedownload, waarom zou ik neit op de servers komen?:8-0:
 
Geen idee, maar ik heb ooit precies hetzelfde probleem gehad en ook al die updates geprobeerd maar een andere serial bracht echt uitkomst voor het online gamen.

Succes;)

p.s mail niet ontvangen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan